N-4K0 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Livet va aldri så vakkert som vinsjan på kaia Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Cassidy Tvillingene har hørt den DDE sangen mange ganger vi.😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin mandagskveld.🥰🥰 Tusen❤️takk og i lige måde 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (5 minutter siden): Tusen❤️takk og i lige måde 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at både du og valpen har det fint i kveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Ha en skikkelig kosekveld med voffen, Tripp 🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at både du og valpen har det fint i kveld.🥰🥰 N-4K0 skrev (Akkurat nå): Ha en skikkelig kosekveld med voffen, Tripp 🥰 Takk, vi skal ut en tur nå 🐶🥰 vi skulle egentlig i skogen i dag men jeg har blitt litt syk, så prøver igjen i morgen 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Takk, vi skal ut en tur nå 🐶🥰 vi skulle egentlig i skogen i dag men jeg har blitt litt syk, så prøver igjen i morgen 😊 Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring vår gode venn @Trippelure🌹🌹🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Gode bedringer og bedre godinger sendes i alle retninger 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Cassidy Tvillingene er Godbedringssendere vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar N-4K0 skrev (40 minutter siden): God bedring Tripp 🥰🌹 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring vår gode venn @Trippelure🌹🌹🥰🥰 Tusen❤️takk 😊 Hadde feber i natt og i dag morres, men det har gitt seg, nå har jeg bare litt vondt i det ene øret mitt. Håper alle dere andre er friske og raske 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (4 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Hadde feber i natt og i dag morres, men det har gitt seg, nå har jeg bare litt vondt i det ene øret mitt. Håper alle dere andre er friske og raske 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene er friske og raske begge to.🥰🥰 Det er ikke noe godt å ha øreverk. Vi synes bare at det er tannverk som er verre enn øreverk. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene er friske og raske begge to.🥰🥰 Det er ikke noe godt å ha øreverk. Vi synes bare at det er tannverk som er verre enn øreverk. Det er godt å høre 🐶🥰 Heldigvis er det ikke så ille og gjør ikke veldig vondt, mest irriterende ubehag 😒 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Det er godt å høre 🐶🥰 Heldigvis er det ikke så ille og gjør ikke veldig vondt, mest irriterende ubehag 😒 Cassidy Tvillingene vet, vi sliter begge to med øreeksem. Og i forbindelse med det, så får vi også en del ørebetennelse. Så vi vet hvor ubehagelig og irriterende det kan være. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vet, vi sliter begge to med øreeksem. Og i forbindelse med det, så får vi også en del ørebetennelse. Så vi vet hvor ubehagelig og irriterende det kan være. Det hørtes ikke noe godt ut! Jeg er vanligvis ikke mye plaget med ørebetennelser, heldigvis 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): Det hørtes ikke noe godt ut! Jeg er vanligvis ikke mye plaget med ørebetennelser, heldigvis 😊 Cassidy Tvillingene har heldigvis ikke ørebetennelse nå. Men vi har nylig hatt øreeksem begge to, og det var veldig ubehagelig og mye irriterende kløe i ørene. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har heldigvis ikke ørebetennelse nå. Men vi har nylig hatt øreeksem begge to, og det var veldig ubehagelig og mye irriterende kløe i ørene. Det er ikke noe godt, hender jeg får kløe i øret når jeg bruker ørepropper mye, men det går over i løpet av noen timer. Håper dere slipper mer øretrøbbel i laaaaang tid fremover 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Det er ikke noe godt, hender jeg får kløe i øret når jeg bruker ørepropper mye, men det går over i løpet av noen timer. Håper dere slipper mer øretrøbbel i laaaaang tid fremover 🍀☘️🐶🥰 Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Vision sitt vr head sett er rå dyrt ca 40.000kr snøft APPEL 😡 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar MR SPEED skrev (6 minutter siden): Vision sitt vr head sett er rå dyrt ca 40.000kr snøft APPEL 😡 Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig kjipt ut vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå