Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at både du og valpen har det fint i kveld.🥰🥰

 

N-4K0 skrev (Akkurat nå):

Ha en skikkelig kosekveld med voffen, Tripp 🥰

Takk, vi skal ut en tur nå 🐶🥰 vi skulle egentlig i skogen i dag men jeg har blitt litt syk, så prøver igjen i morgen 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (40 minutter siden):

God bedring Tripp 🥰🌹

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring vår gode venn @Trippelure🌹🌹🥰🥰

Tusen❤️takk 😊 Hadde feber i natt og i dag morres, men det har gitt seg, nå har jeg bare litt vondt i det ene øret mitt. Håper alle dere andre er friske og raske 🍀☘️🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 minutter siden):

 

Tusen❤️takk 😊 Hadde feber i natt og i dag morres, men det har gitt seg, nå har jeg bare litt vondt i det ene øret mitt. Håper alle dere andre er friske og raske 🍀☘️🐶🥰

Cassidy Tvillingene er friske og raske begge to.🥰🥰 Det er ikke noe godt å ha øreverk.:no::no: Vi synes bare at det er tannverk som er verre enn øreverk.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er friske og raske begge to.🥰🥰 Det er ikke noe godt å ha øreverk.:no::no: Vi synes bare at det er tannverk som er verre enn øreverk.:yes::yes:

Det er godt å høre 🐶🥰 Heldigvis er det ikke så ille og gjør ikke veldig vondt, mest irriterende ubehag 😒

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Det er godt å høre 🐶🥰 Heldigvis er det ikke så ille og gjør ikke veldig vondt, mest irriterende ubehag 😒

Cassidy Tvillingene vet, vi sliter begge to med øreeksem. Og i forbindelse med det, så får vi også en del ørebetennelse. Så vi vet hvor ubehagelig og irriterende det kan være.:yes::yes:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene vet, vi sliter begge to med øreeksem. Og i forbindelse med det, så får vi også en del ørebetennelse. Så vi vet hvor ubehagelig og irriterende det kan være.:yes::yes:

Det hørtes ikke noe godt ut! Jeg er vanligvis ikke mye plaget med ørebetennelser, heldigvis 😊

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har heldigvis ikke ørebetennelse nå.:no::no: Men vi har nylig hatt øreeksem begge to, og det var veldig ubehagelig og mye irriterende kløe i ørene.:yes::yes:

Det er ikke noe godt, hender jeg får kløe i øret når jeg bruker ørepropper mye, men det går over i løpet av noen timer. Håper dere slipper mer øretrøbbel i laaaaang tid fremover 🍀☘️🐶🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...