Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Da må vi rapportere rapportererne for usakelig rapportering 😤 Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i. Jeg tror de bare bruker herskteknikker for å tråkke dere ned fordi de er sure for at dere har det gøy og er glad, det finnes mange sånne folk 😒 Man må prøve å ikke bry seg 😘 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (12 minutter siden): Jeg tror de bare bruker herskteknikker for å tråkke dere ned fordi de er sure for at dere har det gøy og er glad, det finnes mange sånne folk 😒 Man må prøve å ikke bry seg 😘 Cassidy Tvillingene vet, vi bryr oss ikke om sånt mer. For vi har opplevd hersetekniker mot oss i hele oppveksten vår. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet, vi bryr oss ikke om sånt mer. For vi har opplevd hersetekniker mot oss i hele oppveksten vår. Jeg også, det er bra dere ikke bryr dere mer 😊🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (6 minutter siden): Jeg også, det er bra dere ikke bryr dere mer 😊🥰 Cassidy Tvillingene har blitt herdet mot sånt nå, og det har kanskje du også.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar @Trippelure å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere spammer tråden….. se tråden dere gjør som jeg sier da slipper dere bli rapportert av meg da gir 1 dag frist før jeg sender den inn Exe 1 skriver 2 skriver 1 skriver 2 skriver sånn går her nå😡 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Cassidy Tvillingene synes at det blir utrivelig her inne når du holder på sånn @MR SPEED Vi liker ikke sånn dårlig stemning som dette skaper. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det blir utrivelig her inne når du holder på sånn @MR SPEED Vi liker ikke sånn dårlig stemning som dette skaper. Helt enig 😘🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar (endret) MR SPEED skrev (8 minutter siden): @Trippelure å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere spammer tråden….. se tråden dere gjør som jeg sier da slipper dere bli rapportert av meg da gir 1 dag frist før jeg sender den inn Exe 1 skriver 2 skriver 1 skriver 2 skriver sånn går her nå😡 Dessuten er dette en leketråd og man skal skrive det første man tenker på, og det gjør vi jo, når man leser noe man er enig i, så tenker man jo det først da: Helt enig 😊 Det er IKKE spam! Endret 5. februar av Trippelure Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 😘🐶🥰 Cassidy Tvillingene vil bare ha trivelig og god stemning her inne.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vil bare ha trivelig og god stemning her inne.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Helt enig 😊🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Dessuten er dette en leketråd og man skal skrive det første man tenker på, og det gjør vi jo, nå man leser noe man er enig i, så tenker man jo det først da: Helt enig 😊 Det er IKKE spam! Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg der.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene mener at siden sånne tråder er gjentagelsestråder så må man bare regne med at postene gjentar seg av og til.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene mener at siden sånne tråder er gjentagelsestråder så må man bare regne med at postene gjentar seg av og til.🥰🥰 Helt enig, dessuten er det koselig og morsomt 😊🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig, dessuten er det koselig og morsomt 😊🐶🥰 Ja Cassidy Tvillingene synes at det er kjempemorsomt og kjempekoselig vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene synes at det er kjempemorsomt og kjempekoselig vi.🥰🥰 Det syns jeg er koselig 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det syns jeg er koselig 🐶🥰 Cassidy Tvillingene liker veldig godt å henge her i trådene sammen med deg om nettene.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker veldig godt å henge her i trådene sammen med deg om nettene.🥰🥰 Tusen❤️takk og i lige måde 😊🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk og i lige måde 😊🐶🥰 Nå ble Cassidy Tvillingene glade.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Nå ble Cassidy Tvillingene glade.🥰🥰 Men nå må jeg legge meg, desverre. Jeg er så trøtt at jeg nesten sovner i tellingen🤤😴☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå