Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): Og jeg er glad for at dere er glade 🐶🥰 Og Cassidy Tvillingene blir glade når du er glad.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Og Cassidy Tvillingene blir glade når du er glad.🥰🥰 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): 🐶🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Tralalalaatidilidu ☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Cassidy Tvillingene Traller og Laller vi også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Traller og Laller vi også.🥰🥰 Man får ikke mer morro enn man lager selv 😁 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Og Cassidy Tvillingene blir glade når du er glad.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 😊😊☺️☺️ Trippelure skrev (42 minutter siden): Helt enig, jeg er også glad for å høre at dere er enige 😊🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene også glade for.🥰🥰 Enighetsgjengen 🥰🥰🥰 Trippelure skrev (23 minutter siden): Og jeg er glad for at dere er glade 🐶🥰 Jeg og 😀😊 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (Akkurat nå): 😊😊☺️☺️ Enighetsgjengen 🥰🥰🥰 Jeg og 😀😊 🥰🥰 MR SPEED skrev (4 minutter siden): 🥰🥰 Trippelure skrev (5 minutter siden): Man får ikke mer morro enn man lager selv 😁 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (2 minutter siden): 😊😊☺️☺️ Enighetsgjengen 🥰🥰🥰 Jeg og 😀😊 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 🥰🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Det er veldig hyggelig når vi er enige om gode og positive ting 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er veldig hyggelig når vi er enige om gode og positive ting 😃🐶🥰 Ja😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (2 minutter siden): Ja😊😊😊 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (4 minutter siden): Det er veldig hyggelig når vi er enige om gode og positive ting 😃🐶🥰 Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 😃🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): 😃🐶🥰 Cassidy Tvillingene tror at vi må roe oss litt ned i telletrådene, for vi kan få beskjed på PM av mod om å roe oss litt ned der. For det opplevde vi to en gang i 2018. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror at vi må roe oss litt ned i telletrådene, for vi kan få beskjed på PM av mod om å roe oss litt ned der. For det opplevde vi to en gang i 2018. Det er skikkelig teit, det er jo gøy å telle ☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er skikkelig teit, det er jo gøy å telle ☺️ Det synes Cassidy Tvillingene også, men det finnes alltid enkelte brukere so klager over alt og de rapporterer alt og ingenting. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det synes Cassidy Tvillingene også, men det finnes alltid enkelte brukere so klager over alt og de rapporterer alt og ingenting. Men jeg skjønner ikke hvorfor, man skal jo telle i telletråder!!? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Men jeg skjønner ikke hvorfor, man skal jo telle i telletråder!!? Men Cassidy Tvillingene synes at det er verre på KG, der har vi gitt oss i telletrådene. Fordi vi ble støtt sitert av AnonymeBrukere som sa at vi skulle slutte å spamme telletrådene for ellers skulle de rapportere oss. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Men Cassidy Tvillingene synes at det er verre på KG, der har vi gitt oss i telletrådene. Fordi vi ble støtt sitert av AnonymeBrukere som sa at vi skulle slutte å spamme telletrådene for ellers skulle de rapportere oss. Da må vi rapportere rapportererne for usakelig rapportering 😤 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå