Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Sviskepott skrev (3 minutter siden): Oijj...da driver noen med hefitge laikebølger her og bra er jo det! Entern skrev (13 minutter siden): Jeg har brukt opp likes 🤯 Hva er det du driver å laiker så fælt? 🤣😇🐶🥰👍💙💡 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Det stemmer Trip, du husker helt rett. Det er 200 likes per dag (døgn). 🤗 @Sviskepott Tusen❤️takk for bekreftelsen 👍😎🐶🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (12 minutter siden): 🤪😂👍💙💡 😅😂👍 Sviskepott skrev (11 minutter siden): Så er det da femti som er døgngrensa? Trippelure skrev (9 minutter siden): Jeg tror @TheDarkSycamore - SCM fant ut at det er 200 likes i døgnet 😎 TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Det stemmer Trip, du husker helt rett. Det er 200 likes per dag (døgn). 🤗 @Sviskepott Sviskepott skrev (4 minutter siden): Oijj...da driver noen med hefitge laikebølger her og bra er jo det! Ja det er så mye å laike, @Trippelure og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og alle de andre poster så mye hyggelig🥰😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (11 minutter siden): Ja, jeg skal bygge en veldig fin camp, sånn at kompisen min tør å sove ute med meg før vinteren er over 🤣🐶🥰 Og så kan jeg og valpen sove der selv 😁 Ååå så koselig 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): Hva er det du driver å laiker så fælt? 🤣😇🐶🥰👍💙💡 Alt det fine og hyggelige dere skriver vel 🥰😊☺️👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (1 minutt siden): Alt det fine og hyggelige dere skriver vel 🥰😊☺️👍 Takk, jeg vet det 😜😅👍💙💡🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (3 minutter siden): Ååå så koselig 🐶🥰 Ja, jeg håper at det blir det. Hvis jeg husker på det så skal jeg ta bilde og sende dere på PM 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar (endret) Trippelure skrev (2 minutter siden): Takk, jeg vet det 😜😅👍💙💡🐶🥰 Den posten var så riktig at jeg fikk presset ut en laik til den 💙 Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, jeg håper at det blir det. Hvis jeg husker på det så skal jeg ta bilde og sende dere på PM 🐶🥰 Men så flyttet jeg laiken til denne posten💙🐶🥰 Det må du gjøre 😊så koselig😊 Endret 4. februar av Entern 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (8 minutter siden): Den posten var så riktig at jeg fikk presset ut en laik til den 💙 Men så flyttet jeg laiken til denne posten💙🐶🥰 Det må du gjøre 😊så koselig😊 Tusen❤️takk 😃 Skal gjøre så godt jeg kan 👍🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (5 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Skal gjøre så godt jeg kan 👍🐶🥰 Hurra hurra🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Er det "utpressing" i tråden? 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (4 minutter siden): Hurra hurra🥳🥳🥳 🥳🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Sviskepott skrev (Akkurat nå): Er det "utpressing" i tråden? Ja, jeg blir presset for bilder jeg selv har tilbudt å dele hvis jeg klarer å ta de 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Sviskepott skrev (26 minutter siden): Er det "utpressing" i tråden? Bare jeg som prøver å presse ut likes 🫥🤪 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Da høres det midt i blinken ut - muligens - hvis Trippe ikke rister for mye på apparatet og objektet sitter stille et sekund. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (2 timer siden): Enighetsgjengen 🥳🥳🥳 🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Sviskepott skrev (37 minutter siden): Da høres det midt i blinken ut - muligens - hvis Trippe ikke rister for mye på apparatet og objektet sitter stille et sekund. Prøver 😅 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): 🥰🥰 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (1 minutt siden): Prøver 😅 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk for smilene.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk for smilene.😊😊☺️☺️ Smiler alltid og er glad når jeg prater med dere 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (2 minutter siden): Smiler alltid og er glad når jeg prater med dere 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir også alltid veldig glade når vi prater med deg.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå