Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Sviskepott skrev (3 timer siden): Ja, av og til er det slik i livet. Huff da. Håper søndagen ble fin likevel 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (8 timer siden): God idé, blir spennende å se 😀 Enig 😊😊 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene er også enige.🥰🥰 Det var ikke så mye som hadde blåst ned, bare et lite grantre over den ene stien 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Sviskepott skrev (5 timer siden): Jeg husker at jeg ville så gjerne, men fikk det ikke helt til. Da håper jeg at du fikk til noe annet du gjerne ville ❤️🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (15 minutter siden): Det var ikke så mye som hadde blåst ned, bare et lite grantre over den ene stien 🐶🥰 Regner med at valpen var borti og undersøkte treet 🐶😊 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (6 minutter siden): Regner med at valpen var borti og undersøkte treet 🐶😊 Ja, han skal undersøke alt mulig hele tiden 😆 Han ble litt sliten siste delen av hjemturen og nå ligger han bare å sover 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja, han skal undersøke alt mulig hele tiden 😆 Han ble litt sliten siste delen av hjemturen og nå ligger han bare å sover 🐶🥰 🐶😆 Godt for han å få slappet av etter aktiv dag 🐶☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (2 minutter siden): 🐶😆 Godt for han å få slappet av etter aktiv dag 🐶☺️ Ja, og i morgen blir det enda værre for han, for da er planen at vi skal være ute lenge 😂🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, og i morgen blir det enda værre for han, for da er planen at vi skal være ute lenge 😂🐶🥰 Ojojoj, blir en spennende dag for valpen 🐶😊💛 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (2 minutter siden): Ojojoj, blir en spennende dag for valpen 🐶😊💛 Ja, vi skal bygge en camp og samle masse ved, jeg gleder meg 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Jeg mumser nå en velkrydret kald karbonade, balanserende på en skarp biffkniv. Maten altså. Ikke meg. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (4 minutter siden): Ja, vi skal bygge en camp og samle masse ved, jeg gleder meg 😃🐶🥰 Det blir koselig 😀😊🐶 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Jeg har brukt opp likes 🤯 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Jeg skal laike for deg der. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Sviskepott skrev (Akkurat nå): Jeg skal laike for deg der. Så snillt 🥰 takk 😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (Akkurat nå): Jeg har brukt opp likes 🤯 🤪😂👍💙💡 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Så er det da femti som er døgngrensa? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (3 minutter siden): Det blir koselig 😀😊🐶 Ja, jeg skal bygge en veldig fin camp, sånn at kompisen min tør å sove ute med meg før vinteren er over 🤣🐶🥰 Og så kan jeg og valpen sove der selv 😁 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Sviskepott skrev (1 minutt siden): Så er det da femti som er døgngrensa? Jeg tror @TheDarkSycamore - SCM fant ut at det er 200 likes i døgnet 😎 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg tror @TheDarkSycamore - SCM fant ut at det er 200 likes i døgnet 😎 Det stemmer Trip, du husker helt rett. Det er 200 likes per dag (døgn). 🤗 @Sviskepott 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Oijj...da driver noen med hefitge laikebølger her og bra er jo det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå