Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Entern skrev (Akkurat nå): Enighetsklubben 😀😀 Cassidy Tvillingene Heier på både Enighetsgjengen og på Enighetsklubben.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene Heier på både Enighetsgjengen og på Enighetsklubben.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Hei enig 🥳🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (1 time siden): Hei enig 🥳🐶🥰 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Enighetsgjengen 🥳🐶🥰 WooHooWooHooHoooooooo 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): Enighetsgjengen 🥳🐶🥰 WooHooWooHooHoooooooo 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 🥳🐶🥰😎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (24 minutter siden): 🥳🐶🥰😎 🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Lite søvn denne uka pga. stormen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Cassidy Tvillingene er glade for at stormen har gitt seg her i Bergen nå. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar I går blåste det så mye i skogen her at jeg gikk et annet sted, det er mye døde trær i skogen og jeg ville ikke få et i hodet 🙄🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): I går blåste det så mye i skogen her at jeg gikk et annet sted, det er mye døde trær i skogen og jeg ville ikke få et i hodet 🙄🐶🥰 Det kan Cassidy Tvillingene forstå.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Men i dag skal det blåse mindre, så tenkte å gå en tur etterpå og se om det har blåst ned noe 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en bra ide.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (2 timer siden): Men i dag skal det blåse mindre, så tenkte å gå en tur etterpå og se om det har blåst ned noe 🐶🥰 God idé, blir spennende å se 😀 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en bra ide.🥰🥰 Enig 😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Nå har jeg og fattern vært på tur 🚶🏻🚶🏻😊😊 2 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Jeg husker at jeg ville så gjerne, men fikk det ikke helt til. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Sviskepott skrev (26 minutter siden): Jeg husker at jeg ville så gjerne, men fikk det ikke helt til. Huff da 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Ja, av og til er det slik i livet. Huff da. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Entern skrev (6 timer siden): God idé, blir spennende å se 😀 Enig 😊😊 Cassidy Tvillingene er også enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene er også enige.🥰🥰 Enighetsgjengen 🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå