Trippelure Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Mye vind hos oss i dag også 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): Mye vind hos oss i dag også 🐶🥰 Her blåste det også litt 😊🌬️ men jeg og fattern hadde en fin spasertur på butikken i sola🌞😀😀 Håper dere har det fint selv om vinden rufser litt i pelsen på Voffelure 🌬️🐶😀 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Entern skrev (Akkurat nå): Her blåste det også litt 😊🌬️ men jeg og fattern hadde en fin spasertur på butikken i sola🌞😀😀 Håper dere har det fint selv om vinden rufser litt i pelsen på Voffelure 🌬️🐶😀 Jada, her går det så det suser 😆🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Jada, her går det så det suser 😆🐶🥰 Hurra 🐶😀 Voffelure har en flott lørdag tenker jeg 🐶😀👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Entern skrev (2 minutter siden): Hurra 🐶😀 Voffelure har en flott lørdag tenker jeg 🐶😀👍 🥳🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): 🥳🐶🥰 Jippi😀👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Entern skrev (10 timer siden): Godt å høre 😊😊 har vinden sust mellom trærne hele natten? 🌬️🌬️🌲🌲 Ja Cassidy Tvillingene har hatt vind her i Bergen i hele natt.🌬️🌬️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene har hatt vind her i Bergen i hele natt.🌬️🌬️ Jeg synes det er koselig å høre på vinden 🌬️🌬️😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Entern skrev (11 minutter siden): Jeg synes det er koselig å høre på vinden 🌬️🌬️😊😊 Cassidy Tvillingene liker å høre på vanlig vind. Men vi liker ikke full storm. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker å høre på vanlig vind. Men vi liker ikke full storm. Håper det ikke har stormet for mye da 😰😰🤗🤗 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Entern skrev (4 minutter siden): Håper det ikke har stormet for mye da 😰😰🤗🤗 Cassidy Tvillingene kjente at det ristet i veggene, men nå har vinden heldigvis roet seg ned.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene kjente at det ristet i veggene, men nå har vinden heldigvis roet seg ned.😊😊☺️☺️ Det var godt å høre at det har roet seg 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Entern skrev (1 minutt siden): Det var godt å høre at det har roet seg 😊😊☺️☺️ Ja det er Cassidy Tvillingene også glade for.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Ja det er Cassidy Tvillingene også glade for.😊😊☺️☺️ Ja det skjønner jeg godt 😊😊☺️☺️håper det blir roligere vær for dere denne natten😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Entern skrev (3 minutter siden): Ja det skjønner jeg godt 😊😊☺️☺️håper det blir roligere vær for dere denne natten😊😊☺️☺️ Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Da satser vi på hyggelig nattevær 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Entern skrev (1 minutt siden): Da satser vi på hyggelig nattevær 😊😊☺️☺️ Det satser Cassidy Tvillingene også på.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Det satser Cassidy Tvillingene også på.👨🦰👩🦰👍👍 Vi er enige 😊😊☺️☺️👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Entern skrev (1 minutt siden): Vi er enige 😊😊☺️☺️👍👍 Cassidy Tvillingene kan bekrefte at vi er 100% enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kan bekrefte at vi er 100% enige.👨🦰👩🦰👍👍 Enighetsklubben 😀😀 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå