TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar CC ønsker Svis en riktig god natt. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar Det er alltid hyggelig å få en godnatthilsen fra folk som vil en vel. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar Så sant som det kan sies. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar (endret) Nå tar jeg omvendt god morn folkens. 😴💤💤😴😴💤 Snaks i kveld. Endret 30. januar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Det har vi sikkert, Men Cassidy Tvillingene maser i vei heletiden. Så vi glemmer støtt hva vi har snakket om.🤣🤣🥰🥰 Hva skulle jeg bygge sa det i går da farge Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar Sviskepott skrev (1 time siden): Det er alltid hyggelig å få en godnatthilsen fra folk som vil en vel. Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🥰🥰 MR SPEED skrev (6 minutter siden): Hva skulle jeg bygge sa det i går da farge Cassidy Tvillingene husker ikke helt, men kan ikke du overraske oss med hva du bygger.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott @Trippelure @N-4K0 @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Entern @Maskinfører Første moc allså oppskrift ja jeg vet er 100% ny på moc de setta trenger jeg har noen da her noen må kjøpes tarrrrrrrrr tid før bygger da Sett 1 Sett 2 Sett 3 Sett 4 Sett 5 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar MR SPEED skrev (2 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott @Trippelure @N-4K0 @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Entern @Maskinfører Første moc allså oppskrift ja jeg vet er 100% ny på moc de setta trenger jeg har noen da her noen må kjøpes tarrrrrrrrr tid før bygger da Sett 1 Sett 2 Sett 3 Sett 4 Sett 5 Jøss de var fine 😀😉👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar MR SPEED skrev (3 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott @Trippelure @N-4K0 @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Entern @Maskinfører Første moc allså oppskrift ja jeg vet er 100% ny på moc de setta trenger jeg har noen da her noen må kjøpes tarrrrrrrrr tid før bygger da Sett 1 Sett 2 Sett 3 Sett 4 Sett 5 Maskinfører skrev (1 time siden): Jøss de var fine 😀😉👍👍 Cassidy Tvillingene synes også at de er fine.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at de er fine.🥰🥰 Ja de er det 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja de er det 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at @MR SPEED er en skikkelig dyktig Legobyggmesterkunstner.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar Entern skrev (1 minutt siden): God kveld alle Cassidy Tvillingene håper at du har en fin tirsdagskveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar ser rema har det gøy snøft 😡 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar Cassidy Tvillingene ser også det vi. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene håper at du har en fin tirsdagskveld.🥰🥰 Takk😊😊☺️☺️det har jeg og det håper jeg dere også har😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar Entern skrev (Akkurat nå): Takk😊😊☺️☺️det har jeg og det håper jeg dere også har😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en veldig fin tirsdagskveld begge to. Og vi er glade for at du har det samme.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en veldig fin tirsdagskveld begge to. Og vi er glade for at du har det samme.🥰🥰 Så fint 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar Entern skrev (2 minutter siden): Så fint 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene liker at våre venner har det bra.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker at våre venner har det bra.🥰🥰 Jeg også 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå