Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene leste bøkene da vi var 9-10 år gamle.🥰🥰

Roald Dahl skriver veldig bra! Diggr barnebøkene hans 🥰 Men han har skrevet mye god og nervepirrende horror for voksne også 😱😁🥰 Anbefaler alle å lese noen av novellene hans, det tar ikke allverdens tid å lese et par noveller 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (2 minutter siden):

ACDC rocker virkelige bra 

:thumbs:

IMG_3783.gif.4e94bea7b0fc0f9d7ac4175bc4b7faeb.gif

🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

 

Trippelure skrev (4 minutter siden):

Roald Dahl skriver veldig bra! Diggr barnebøkene hans 🥰 Men han har skrevet mye god og nervepirrende horror for voksne også 😱😁🥰 Anbefaler alle å lese noen av novellene hans, det tar ikke allverdens tid å lese et par noveller 😊

Det skal Cassidy Tvillingene sjekke ut på biblioteket en dag.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

 

Det skal Cassidy Tvillingene sjekke ut på biblioteket en dag.🥰🥰

Ja, og så kan dere lese høyt for hverandre 🐶🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Det har vi sikkert, Men Cassidy Tvillingene maser i vei heletiden. Så vi glemmer støtt hva vi har snakket om.🤣🤣🥰🥰

Jeg har sånn klisterhjerne så jeg husker litt for mye. Men for noen år siden slo jeg hodet og fikk en veldig kraftig hjernerystelse og etter det husker jeg ikke alt hele tiden lenger. Men jeg husker fortsatt mer enn de fleste, det er ofte litt slitsomt 😮‍💨

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Jeg har sånn klisterhjerne så jeg husker litt for mye. Men for noen år siden slo jeg hodet og fikk en veldig kraftig hjernerystelse og etter det husker jeg ikke alt hele tiden lenger. Men jeg husker fortsatt mer enn de fleste, det er ofte litt slitsomt 😮‍💨

Det kan Cassidy Tvillingene tenke oss, vi er glade for at det gikk bra med deg etter hjernerystelsen.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har hørt at hjernerystelser kan være noen skumle greier, så derfor er vi glade for at alt gikk bra.🥰🥰

Ja, det kan være skummelt. Og det var ikke noe gøy da det stod på som værst. Men jeg er glad det er over nå 😊🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Ja, det kan være skummelt. Og det var ikke noe gøy da det stod på som værst. Men jeg er glad det er over nå 😊🐶🥰

Ja det kan Cassidy Tvillingene forstå, vi håper at det går bra med han fyren som foreldrene våre slo ned på et utested i Bergen i høst. Han fikk også hjernerystelse, og foreldrene våre er fortsatt i fengsel.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Ja det kan Cassidy Tvillingene forstå, vi håper at det går bra med han fyren som foreldrene våre slo ned på et utested i Bergen i høst. Han fikk også hjernerystelse, og foreldrene våre er fortsatt i fengsel.:yes::yes:

Det hørtes ikke noe bra ut 😔 Klemmer til dere 🐶🥰

Foreldrene mine er ikke noe snille de heller akkurat. Det var faren min som skallet til meg så jeg fikk hjernerystelse, mens han var full og ruset. Så jeg har ikke noe kontakt med de lenger nå, og det føles egentlig helt greit ut 😊

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Det hørtes ikke noe bra ut 😔 Klemmer til dere 🐶🥰

Foreldrene mine er ikke noe snille de heller akkurat. Det var faren min som skallet til meg så jeg fikk hjernerystelse, mens han var full og ruset. Så jeg har ikke noe kontakt med de lenger nå, og det føles egentlig helt greit ut 😊

Det kan Cassidy Tvillingene forstå, vi følte at vi hadde glidd helt ifra foreldrene våre da vi ble tenåringer. Og vi ønsker minst mulig kontakt med dem.👨‍🦰👩‍🦰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Det kan Cassidy Tvillingene forstå, vi følte at vi hadde glidd helt ifra foreldrene våre da vi ble tenåringer. Og vi ønsker minst mulig kontakt med dem.👨‍🦰👩‍🦰

Det blir ofte sånn når man er mer voksen og "ansvarlig" enn foreldrene sine. Det er trist at det er sånn for mange av oss ❤️

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Det er Cassidy Tvillingene helt enige i, men vi må tenke på det fine. Og det er at vi to har hverandre, og du har valpen.🥰🥰🐶🐶

Ja, jeg tenker stort sett på det som er fint 🐶🥰 Det er et valg jeg har tatt. Livet mitt er fullt av dårlige ting fra før og jeg gidder ikke å lage mer dårlig enn nødvendig. Så jeg gjør så god jeg kan på å kose meg og fokusere på gode ting. Jeg liker veldig teksten til denne låta da: "Man bestemmer selv sin virkelighet, og min er full av kjærlighet" ❤️🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (11 minutter siden):

Ja, jeg tenker stort sett på det som er fint 🐶🥰 Det er et valg jeg har tatt. Livet mitt er fullt av dårlige ting fra før og jeg gidder ikke å lage mer dårlig enn nødvendig. Så jeg gjør så god jeg kan på å kose meg og fokusere på gode ting. Jeg liker veldig teksten til denne låta da: "Man bestemmer selv sin virkelighet, og min er full av kjærlighet" ❤️🐶🥰

🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...