MR SPEED Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kaker hm la meg se min favoritter til nå resta i morgen❤️ napoleonskake marsipankake Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Entern skrev (Akkurat nå): Jeg liker omtrent alt av kaker egentlig 🧡 men favoritten er banankake 🍌💛 Cassidy Tvillingene elsker bananpannekaker.😋😋🍌🍌🥞🥞🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene elsker bananpannekaker.😋😋🍌🍌🥞🥞🥰🥰 Ja det er også helt utrolig godt 🍌🍌💛💛😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kaker hm la meg se min favoritter til nå resta i morgen❤️ napoleonskake marsipankake Cassidy Tvillingene synes at det også er veldig gode kaker.😋😋🍰🍰🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er også helt utrolig godt 🍌🍌💛💛😊😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.😋😋🍌🍌🥞🥞🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Valpen og jeg har en fin mandag 🐶🥰 Vi håper at dere også har en fin mandag 🍀☘️🐶🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar (endret) Entern skrev (6 minutter siden): Jeg liker omtrent alt av kaker egentlig 🧡 men favoritten er banankake 🍌💛 🤣🤣🤣 Jeg satt akkurat og tenkte på at banankake med mørk sjokolade er ganske godt, at det er lenge siden jeg har spist det, og om jeg skulle kjøpe bananer i morgen og bake banankake 😳 😋🐶🥰 Endret 29. januar av Trippelure 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar jeg liker han her da 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar MR SPEED skrev (3 minutter siden): @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kaker hm la meg se min favoritter til nå resta i morgen❤️ napoleonskake marsipankake Jeg digger napoleonskake 😋 Men er ikke så veldig glad i marsipankake og bløtkake, jeg som regel kvalm av det 😔 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🤣 Jeg satt akkurat og tenkte på at banankake med mørk sjokolade er ganske, at det er lenge siden jeg har spist det, og om jeg skulle kjøpe bananer i morgen og bake banankake 😳 😋🐶🥰 Cassidy Tvillingene skal lage bananpannekaker i morgen.🍌🍌🥞🥞😋😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 🥰🥰 🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene skal lage bananpannekaker i morgen.🍌🍌🥞🥞😋😋 😋🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): jeg liker han her da 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): 🐶🥰 Trippelure skrev (Akkurat nå): 😋🥰 🥰🥰 Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg digger napoleonskake 😋 Men er ikke så veldig glad i marsipankake og bløtkake, jeg som regel kvalm av det 😔 Ja Cassidy Tvillingene blir også kvalme hvis vi spise for mye av marsipankake og bløtkake. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Litt av det meste er akkurat nok. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Sviskepott skrev (1 minutt siden): Litt av det meste er akkurat nok. Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Sviskepott skrev (7 minutter siden): Litt av det meste er akkurat nok. Ja, bare det er masse sjokolade. Alt med sjokolade er digg 😋😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, bare det er masse sjokolade. Alt med sjokolade er digg 😋😍 Cassidy Tvillingene er 100% enige.🍫🍫😋😋🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Tror jeg må se han derre Charlie og sjokoladefabrikken igjen snart. Lenge siden nå ❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, bare det er masse sjokolade. Alt med sjokolade er digg 😋😍 er enig helt søtere jo bedre 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå