Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (1 minutt siden):

Neeeeeeiiii 😱😱😱😱😭😭😭😭😭☠️   

Jeg glemte meg og ga deg en liks på den posten, nå blir det ikke noen flere lego-traktorer på meg 😳😭😢😥🥺😟😵

Har du fått senebetennelse i byggehånda?

Joda blir mye traktorer hvis jeg kjøper de da nå sette 5 min på kjøpe er ikke så nøye på gir sorry mere f i liks gir da å da noen ganger nesten spam i liks 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (12 minutter siden):

Takker. :D Sniffer. Lukter godt. 

Bare hyggelig og vær så god 🥰 Jeg elsker å sniffe på blomster (og masse annet), man må trene og vedlikeholde luktesansen for den er veldig viktig og henger sammen med hukommelsen. Noe av det første man mister hvis man blir dement, er luktesansen. Og da kan man også oppdage det tidligere om man bruker luktesansen og få tidlig medisin så man ikke blir helt tullerusk altfor fort, det er fakta.

Og så tror jeg at man kanskje har lavere risiko for demens om man bruker luktesansen aktivt, det er min teori da, siden luktesans og hukommelse er knyttet sammen 🤓

  • Liker 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (7 minutter siden):

Joda blir mye traktorer hvis jeg kjøper de da nå sette 5 min på kjøpe er ikke så nøye på gir sorry mere f i liks gir da å da noen ganger nesten spam i liks 

Skjønner det, så jeg skal ikke gi deg så mange liks 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (1 minutt siden):

Jeg har sett på tv at det finnes folk som ikke har armer, som lærer seg til å lage mat, kjøre bil, sminke seg, stelle babyer, male bilder og ALT, med føttene, men det blir kanskje litt vanskelig det @MR SPEED? ;) 

Ja exe da jeg brukte venstre hånd klippe neglene på høyre hånda å da var der det ekstremt  vont å klippe neglene om vent noooo

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde man vært tynn og lett hadde det nok vært mye lettere også, ikke like greit når man er en stor person :p 

Men vi er jo heller ikke skapt for å kunne bruke føttene som hender, der har vi beveget oss for langt bort fra primatene.

Lenke til kommentar

Hva er tåsene, er det et fancy/søtt ord for tærne? :p og det er absolutt sant, det er mye å beundre hos folk som dessverre har mistet eller aldri hatt en eller begge armene, som på tross av det får til ting like bra eller tom. bedre enn mange av oss som har begge armene.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (13 minutter siden):

Hva er tåsene, er det et fancy/søtt ord for tærne? :p og det er absolutt sant, det er mye å beundre hos folk som dessverre har mistet eller aldri hatt en eller begge armene, som på tross av det får til ting like bra eller tom. bedre enn mange av oss som har begge armene.

Jupp, det er småbarnspråk med smil, latter og lett kiling. :D 
                                       Ja, det finnes så mange utrolige folk der ute. Jeg beundrer dem! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...