Maskinfører Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Det var trist å høre 😔 jeg håper du har mange andre spill du liker å spille og at de ikke blir lagt ned 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Jeg må straks legge meg 🤤😴 Jeg håper dere alle får sove godt og drømme no' flott, og at dere får en strålende fin dag i morgen 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg må straks legge meg 🤤😴 Jeg håper dere alle får sove godt og drømme no' flott, og at dere får en strålende fin dag i morgen 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen din en Godnatt vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen din en Godnatt vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 Tusen❤️takk 😊 jeg håper dere koser dere videre 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (12 minutter siden): Det var trist å høre 😔 jeg håper du har mange andre spill du liker å spille og at de ikke blir lagt ned 🍀☘️🐶🥰 Jeg har mange spill som jeg elsker. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😊 jeg håper dere koser dere videre 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Så var det uten tvil mandag igjen og...here we go. 🥱 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Sviskepott skrev (13 minutter siden): Så var det uten tvil mandag igjen og...here we go. 🥱 God morgen Sviskepott 😃 Håper du har sovet godt og at du får en fin start på uka 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Takker for det. Sovet lite, men greit nok. I dag skal jeg kjøpe meg en bukett med blomster og ser frem til det. En må unne seg litt sånn av og til. Friske avskårne blomster er det noe spesielt med syns jeg. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 😃🐶🥰 Du eller hunden 😝god morgen @Trippelure 🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Å GOOD morgen til resten her ❤️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Å GOOD morgen til resten her ❤️ Veldig god morgen til selveste deg også. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Du eller hunden 😝god morgen @Trippelure 🥰 BEGGE 🤪🐶🥰 God morgen @MR SPEED håper du får en fin lego-bygge-dag🍀☘️🐶🥰 Sviskepott skrev (3 minutter siden): Takker for det. Sovet lite, men greit nok. I dag skal jeg kjøpe meg en bukett med blomster og ser frem til det. En må unne seg litt sånn av og til. Friske avskårne blomster er det noe spesielt med syns jeg. Ja det er jeg helt enig i 😊🥳 Man må unne seg gode ting, kose seg og nyte livet 😃🐶🥰 Her får du noen blomster av meg 💐🪻🏵🪷🏵🪻💐 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Takker. Sniffer. Lukter godt. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (9 minutter siden): BEGGE 🤪🐶🥰 God morgen @MR SPEED håper du får en fin lego-bygge-dag🍀☘️🐶🥰 Ja det er jeg helt enig i 😊🥳 Man må unne seg gode ting, kose seg og nyte livet 😃🐶🥰 Her får du noen blomster av meg 💐🪻🏵🪷🏵🪻💐 Kan ikke bygge på lenge nå 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar MR SPEED skrev (19 minutter siden): Du eller hunden 😝god morgen @Trippelure 🥰 Neeeeeeiiii 😱😱😱😱😭😭😭😭😭☠️ Jeg glemte meg og ga deg en liks på den posten, nå blir det ikke noen flere lego-traktorer på meg 😳😭😢😥🥺😟😵 MR SPEED skrev (6 minutter siden): Kan ikke bygge på lenge nå Har du fått senebetennelse i byggehånda? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Neeeeeeiiii 😱😱😱😱😭😭😭😭😭☠️ Jeg glemte meg og ga deg en liks på den posten, nå blir det ikke noen flere lego-traktorer på meg 😳😭😢😥🥺😟😵 Har du fått senebetennelse i byggehånda? Ja 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Rapporter Del Skrevet 29. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ja Da kan du ikke bygge nei 😟 Det var trist! Da ønsker jeg deg god bedring veldig fort-fort 💐🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå