Maskinfører Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Cassidy Tvillingene er enige.🥰🥰 Det er bra 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig å få selskap av deg her i kveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Cassidy Tvillingene er enige.🥰🥰 🐶🥰 Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ja vi har det 😀🐶😻 😃😻😻🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig å få selskap av deg her i kveld.🥰🥰 Helt enig 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): 🐶🥰 😃😻😻🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at vi har det hyggelig og koselig sammen her inne nå.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Helt enig 🐶🥰 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at vi har det hyggelig og koselig sammen her inne nå.🥰🥰 Det syns jeg også 🥳🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (11 minutter siden): 🐶🥰 😃😻😻🐶🥰 😀😀😯😯😻😻🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig å få selskap av deg her i kveld.🥰🥰 Takk i like måte 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Det syns jeg også 🥳🐶🥰 Cassidy Tvillingene Digger stemningen her inne nå.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk i like måte 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): 🥳Woohoowoohoohooooo🥳 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger stemningen her inne nå.😍😍🤩🤩 Helt enig 🤩🐶🥰🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Helt enig 🤩🐶🥰🥳 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Det der var noe piss, at Battleborn er lagt ned. Fant ut at den har den har vært nede nå i 3 år allerede. 😔 Hater at slikt skjer, dette skjer som oftest med online spill. 😡 Det var til og med en av mine favoritt spill også. 😭 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Det der var noe piss, at Battleborn er lagt ned. Fant ut at den har den har vært nede nå i 3 år allerede. 😔 Hater at slikt skjer, dette skjer som oftest med online spill. 😡 Det var til og med en av mine favoritt spill også. 😭 Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig kjipt ut. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Det der var noe piss, at Battleborn er lagt ned. Fant ut at den har den har vært nede nå i 3 år allerede. 😔 Hater at slikt skjer, dette skjer som oftest med online spill. 😡 Det var til og med en av mine favoritt spill også. 😭 Det var trist å høre 😔 jeg håper du har mange andre spill du liker å spille og at de ikke blir lagt ned 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå