Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Entern skrev (Akkurat nå): Nå har @MR SPEED vært en luring igjen Ja Cassidy Tvillingene forstår at den skøyeren der har vært ute med strekene sine igjen.🤣🤣 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Jeg fant den nå 😃 Tusen❤️takk @MR SPEED den var fin! Hvilket merke er det? Jeg liker Massey Ferguson 🤩 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg fant den nå 😃 Tusen❤️takk @MR SPEED den var fin! Hvilket merke er det? Jeg liker Massey Ferguson 🤩 vet ikke skal se på lego sinn side nå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg fant den nå 😃 Tusen❤️takk @MR SPEED den var fin! Hvilket merke er det? Jeg liker Massey Ferguson 🤩 Cassidy Tvillingene håper at du vil være med i Bannetråden v3 for der har vi det veldig gøy inne.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): vet ikke skal se på lego sinn side nå 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du vil være med i Bannetråden v3 for der har vi det veldig gøy inne.🥰🥰 Hmm, jeg skjønner meg ikke helt på den tråden.. 🤣🤪 Sikkert fordi jeg har sånn aspergers synndrom, er en hel masse jeg ikke skjønner ☺️😆🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar MR SPEED skrev (5 minutter siden): vet ikke skal se på lego sinn side nå 👍👍👍🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (7 minutter siden): Jeg fant den nå 😃 Tusen❤️takk @MR SPEED den var fin! Hvilket merke er det? Jeg liker Massey Ferguson 🤩 sorry fant ikke noe der sorry Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Hmm, jeg skjønner meg ikke helt på den tråden.. 🤣🤪 Sikkert fordi jeg har sånn aspergers synndrom, er en hel masse jeg ikke skjønner ☺️😆🐶🥰 det er helt greit Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Hmm, jeg skjønner meg ikke helt på den tråden.. 🤣🤪 Sikkert fordi jeg har sånn aspergers synndrom, er en hel masse jeg ikke skjønner ☺️😆🐶🥰 OK, Cassidy Tvillingene forstår. Men vi har det gøy sammen her inne og i Chattetrådene til @Maskinfører og @Sviskepott også da.🥰🥰 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): TNT 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar MR SPEED skrev (6 minutter siden): sorry fant ikke noe der sorry Det går fint 😊 Kanskje du kan bygge en Valtra N175 en dag? Det var den mest solgte traktormodellen i Norge i 2022🚜🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): OK, Cassidy Tvillingene forstår. Men vi har det gøy sammen her inne og i Chattetrådene til @Maskinfører og @Sviskepott også da.🥰🥰 Ja helt enig i at vi har det gøy her også 🐶🥰🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Det går fint 😊 Kanskje du kan bygge en Valtra N175 en dag? Det var den mest solgte traktormodellen i Norge i 2022🚜🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja helt enig i at vi har det gøy her også 🐶🥰🥳 Cassidy Tvillingene synes at vi har det veldig gøy her.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Det går fint 😊 Kanskje du kan bygge en Valtra N175 en dag? Det var den mest solgte traktormodellen i Norge i 2022🚜🥰 ser ut er den traktor venter en til Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at vi har det veldig gøy her.🥰🥰 Helt enig 🥳🐶🥰 Enighetsgjengen 🥳 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): OK, Cassidy Tvillingene forstår. Men vi har det gøy sammen her inne og i Chattetrådene til @Maskinfører og @Sviskepott også da.🥰🥰 Ja er det 🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): ser ut er den traktor venter en til Så bra 😃🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå