MR SPEED Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): @MR SPEED har sett meg streame i går, antar jeg rett? 😃😃🎮🎮 Nei er ugen i magen å dropbox streamet kommer sterkere til siden sorry der🥲 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (11 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Håper du har en fin søndagsmorgen og at dagen blir fin og avslappende 🍀☘️🐶🥰 Tusen takk 😊😊håper du og valpen også får en fin og koselig dag 😊🐶🧡 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Nei er ugen i magen å dropbox streamet kommer sterkere til siden sorry der🥲 Håper magen blir bedre i løpet av dagen MR SPEED 🥲 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Nei er ugen i magen å dropbox streamet kommer sterkere til siden sorry der🥲 Det går helt fint. 😃👍 God bedring med magen din. 😏 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar Entern skrev (2 minutter siden): Tusen takk 😊😊håper du og valpen også får en fin og koselig dag 😊🐶🧡 Tusen❤️takk 😊 vi har hatt en god start med en times morgentur og nå er det søndagsjazz på morran 😎🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Det går helt fint. 😃👍 God bedring med magen din. 😏 Har du stream i dag? Og når starter den evt? Tenke jo å prøve å huske å få den med meg da 😆 Ønsker deg en fin søndag 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar (endret) Trippelure skrev (5 minutter siden): Har du stream i dag? Og når starter den evt? Tenke jo å prøve å huske å få den med meg da 😆 Ønsker deg en fin søndag 🍀☘️🐶🥰 Streamer alltids på fredagen, lørdagen og søndagen. 😃👍 Så, jeg jeg skal streme i dag, det blir på kvelden. Streame kalenderen min: Fre: 19:00 (Kun korte streamer, ca. tre kvarter til en time) Lør: 19:30 (Streamer det jeg elsker.) Søn: 20:00 (Streamer ønskene til folk.) Og jeg gir alltids beskjed hvis det dukker opp noe. 😃 Endret 28. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Streamer alltids på fredagen, lørdagen og søndagen. 😃👍 Så, jeg jeg skal streme i dag, det blir på kvelden. Streame kalenderen min: Fre: 19:00 Lør: 19:30 Søn: 20:00 Og jeg gir alltids beskjed hvis det dukker opp noe. 😃 Tusen❤️takk😃 Skal prøve å få husket på å titte litt i dag da 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (48 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 vi har hatt en god start med en times morgentur og nå er det søndagsjazz på morran 😎🐶🥰 Så koselig 😊🐶🧡 Jeg sitter og hører på en dobbeltplate med Dungeon Synth musikk jeg kjøpte i går 🤓 Høres veldig ut som musikk fra et data/tv-spill fra sent 80-tall/tidlig 90-tall en gang 🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar Entern skrev (21 minutter siden): Så koselig 😊🐶🧡 Jeg sitter og hører på en dobbeltplate med Dungeon Synth musikk jeg kjøpte i går 🤓 Høres veldig ut som musikk fra et data/tv-spill fra sent 80-tall/tidlig 90-tall en gang 🥰 Det hørtes artig ut 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (13 minutter siden): Det hørtes artig ut 😃🐶🥰 Ja er avslappende og hyggelig 😀🧡 Tok en liten pause da og hører litt metal for å variere litt 😄 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar Entern skrev (2 minutter siden): Ja er avslappende og hyggelig 😀🧡 Tok en liten pause da og hører litt metal for å variere litt 😄 Ja det er bra med musikkvariasjon 😊 Jeg hører fortsatt på jazz, men blir nok å høre på noe annet utover dagen 😎🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (36 minutter siden): Ja det er bra med musikkvariasjon 😊 Jeg hører fortsatt på jazz, men blir nok å høre på noe annet utover dagen 😎🐶🥰 Enig 😊👍 Jazz er fint 🥰 Og så koselig at valpen også liker musikk 🐶🧡👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar Entern skrev (9 minutter siden): Enig 😊👍 Jazz er fint 🥰 Og så koselig at valpen også liker musikk 🐶🧡👍 Ja, han blir rolig av å høre jazz 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (7 minutter siden): Ja, han blir rolig av å høre jazz 😊🐶🥰 Så koselig 🐶🎷🎺🎸🎼😊🧡 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar Entern skrev (2 timer siden): Jeg sitter og hører på en dobbeltplate med Dungeon Synth musikk jeg kjøpte i går 🤓 Høres veldig ut som musikk fra et data/tv-spill fra sent 80-tall/tidlig 90-tall en gang 🥰 Er det dette her du mener? @Entern 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar Entern skrev (4 timer siden): Jeg er våken 😊😊☺️☺️ Jeg og 😊 God morgen alle 😊😊☺️☺️🐶🧡 Trippelure skrev (6 timer siden): Jeg sovna, men nå er jeg våken igjen 😊 God morgen alle sammen 🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin søndag.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar Sviskepott skrev (28 minutter siden): Er det dette her du mener? @Entern 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar Om jeg ville ha kjempet for norge spør noen om et annet sted her og det spørsmålet er veldig omfattende å svare på. Jeg er ingen velsmurt krigsmaskin, men gi meg noen stikkvåpen, pil & bue og armbrøst, så skal jeg gjøre mitt i nærkamp og forsvare mine doruller! 🤬 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. januar Rapporter Del Skrevet 28. januar LOL, ser for meg en krigersk Pott slåss for sine dassruller 😂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå