MR SPEED Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): Det trodde jeg også 🐶🥰 Fikk cola i sjeften våkna opp nå 😎😎 @Trippelure de sier glass cola smaker best de har rett de som skriver sier den er dyr ja den er best ja jeg drikker den ja fast cola Halo liker ja Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Cassidy Tvillingene er glade for at du vil holde oss med selskap her inne.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene digger den der.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar MR SPEED skrev (15 minutter siden): Fikk cola i sjeften våkna opp nå 😎😎 @Trippelure de sier glass cola smaker best de har rett de som skriver sier den er dyr ja den er best ja jeg drikker den ja fast cola Halo liker ja Ja, jeg hadde en periodei tenårene da jeg drakk litt cola, og da drakk jeg bare glass-cola, for den er best om man skal drikke cola 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, jeg hadde en periodei tenårene da jeg drakk litt cola, og da drakk jeg bare glass-cola, for den er best om man skal drikke cola Cassidy Tvillingene drakk også mye Cola på glassflasker da vi var barn, men vi liker best brus på boks.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene drakk også mye Cola på glassflasker da vi var barn, men vi liker best brus på boks.🥰🥰 Jeg er ikke så glad i brus for jeg syns kullsyre er så sterkt og at brus er altfor søtt, føles som om jeg får sånn sukkerbelegg inni hele kjeften 🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke så glad i brus for jeg syns kullsyre er så sterkt og at brus er altfor søtt, føles som om jeg får sånn sukkerbelegg inni hele kjeften 🥴 Cassidy Tvillingene elsker brus, vi er begge to brusavhengige vi må bare ha brus.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker brus, vi er begge to brusavhengige vi må bare ha brus.🥰🥰 Jeg elsker eplemost, kaffe og vann 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg elsker eplemost, kaffe og vann 🐶🥰 Cassidy Tvillingene er enige med vann og kaffe, hvis det er snakk om cappuccino.💧💧☕☕ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene håper at du er uthvilt etter luren.🥰🥰 Det er jeg 😊😊☺️☺️ Trippelure skrev (1 time siden): Helt enig, håper Entern er uthvilt og klar for en lang og festlig natt 🥳🐶🥰 Ja det er jeg 😀👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene vet at @Entern kommer til å legge seg før oss.😉😉 Helt riktig 🤣🤣 Trippelure skrev (55 minutter siden): Ja det er nok lurt å ikke legge seg altfor sent 🤪🐶🥰 Ja 🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Entern skrev (1 minutt siden): Det er jeg 😊😊☺️☺️ Ja det er jeg 😀👍 Helt riktig 🤣🤣 Ja 🤣🤣 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du er uthvilt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Entern skrev (2 minutter siden): Det er jeg 😊😊☺️☺️ Ja det er jeg 😀👍 Helt riktig 🤣🤣 Ja 🤣🤣 Her blir det liv Rai Rai 🥳 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du er uthvilt.🥰🥰 Helt enig 🥳🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 🥳🐶🥰 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 🥳🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du er uthvilt.🥰🥰 Så snille dere er 😊😊☺️☺️ Trippelure skrev (6 minutter siden): Her blir det liv Rai Rai 🥳 Ja det blir det 😊☺️🥳 Trippelure skrev (5 minutter siden): Helt enig 🥳🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Trippelure skrev (2 minutter siden): 🥳🐶🥰 Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): 🥳🐶🥰 Cassidy Tvillingene sier Hurra Hurra vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier Hurra Hurra vi.🥰🥰 Hurra hurra 🥳🥳 og hurra hurra hurra for Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Entern skrev (Akkurat nå): Så snille dere er 😊😊☺️☺️ Ja det blir det 😊☺️🥳 Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå