Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (47 minutter siden):

Åja, vil det si at du må være nøye med klippingen mellom klør og tredeputer da? @Trippelure

Nei, pelsen på potene skal ikke klippes, den fungerer som brodder, gir grep på isen og beskytter tredeputene, også bare renner alt av snø og is vekk fra pelsen hans, ingenting fester seg. Veldig praktisk altså 😃🐶🥰

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (7 timer siden):

Tusen❤️takk 😊 Det samme ønskes deg fra valpen min og meg. Håper du får en fin tur ut i sola og til biblioteket 🍀🐶🥰

Tusen takk 😀😊🐶🧡

Har hatt en fin dag med bibliotekbesøk og handling 😀 nå blir det godt å slappe helt av 😊😅

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Det høres koselig ut 😊 Håper du får en fin og avslappende lørdagskveld 🍀🐶🥰

Tusen takk😊jeg skal kose meg med radio og tv og etterhvert ost & kjeks 🧀🧡

Håper du og valpen har en kjempekoselig lørdag 😊🐶🧡

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (3 minutter siden):

Tusen takk😊jeg skal kose meg med radio og tv og etterhvert ost & kjeks 🧀🧡

Håper du og valpen har en kjempekoselig lørdag 😊🐶🧡

Tusen❤️takk 😊 Vi kosær vårs vi, dvs valpen sover som vanlig 🙄🤣🐶🥰 Men vi skal en tur ut i tåka når han våkner, og så tenker jeg på å lage kakao til kvelds.

Ost og kjeks er godt 😋 men jeg liker aller best å bake brie i ovnen med hvitløk og olivenolje, det er mat for mons 😋😍

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (15 minutter siden):

Tusen❤️takk 😊 Vi kosær vårs vi, dvs valpen sover som vanlig 🙄🤣🐶🥰 Men vi skal en tur ut i tåka når han våkner, og så tenker jeg på å lage kakao til kvelds.

Ost og kjeks er godt 😋 men jeg liker aller best å bake brie i ovnen med hvitløk og olivenolje, det er mat for mons 😋😍

Da håper jeg dere får en fin tur sammen i tåka 🐶😊🧡

Ovnsbakt brie med hvitløk og olivenolje har jeg ikke prøvd, men det høres veldig godt ut 🧀🧄🫒🧡

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (9 minutter siden):

Da håper jeg dere får en fin tur sammen i tåka 🐶😊🧡

Ovnsbakt brie med hvitløk og olivenolje har jeg ikke prøvd, men det høres veldig godt ut 🧀🧄🫒🧡

Det må du prøve! Finhakk 1-2 hvitløksfedd og gni osten inn med det og olivenolje. Ha den i en ildfastform med litt bakepapir i. Bak den i ovnen på 175° i ca 10-15 min. Jeg liker å smøre det utover på noe godt brød og så ha spinat oppå, det er helt vilt digg 😋🥰 Du kan også bake den uten hvitløk og olje, og heller toppe den med honning, nøtter og tørket frukt. 

Tusen takker, vi skal nok få en fin tur 🐶🥰

Endret av Trippelure
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Det må du prøve! Finhak 1-2 hvitløksfedd og gni osten inn med det og olivenolje. Ha den i en ildfastform med litt bakepapir i. Bak den i ovnen på 175° i ca 10-15 min. Jeg liker å smøre det utover på noe godt brød og så ha spinat oppå, det er helt vilt digg 😋🥰 Du kan også bake den uten hvitløk og olje, og heller toppe den med honning, nøtter og tørket frukt. 

Høres kjempegodt ut 😊🧡

Ost med honning er alltid godt 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (9 timer siden):

Tusen❤️takk 😊 Det samme ønskes deg fra valpen min og meg. Håper du får en fin tur ut i sola og til biblioteket 🍀🐶🥰

 

Entern skrev (10 timer siden):

Håper @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @N-4K0 og alle de andre gode og trivelige menneskene på Lekeplassen har en finfin morgen🌿 😊😊☺️☺️

Jeg skal på biblioteket en tur jeg 🤓😀

Cassidy Tvillingene håper at dere også har en fin lørdagskveld.🥰🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...