Entern Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin fredagskveld.🥰🥰 Takk det samme 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Entern skrev (4 minutter siden): Takk det samme 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har en fin fredagskveld, og vi håper at du har det samme.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en fin fredagskveld, og vi håper at du har det samme.🥰🥰 Det har jeg, jeg hører på bra musikk og tegner og spiller litt data og småprater litt med Lekeplassen gjengen 😊😊 Godt å høre at dere og har en fin fredagskveld 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Det tar tid pokker Lego blir satt på vent å bilder😡 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Entern skrev (2 minutter siden): Det har jeg, jeg hører på bra musikk og tegner og spiller litt data og småprater litt med Lekeplassen gjengen 😊😊 Godt å høre at dere og har en fin fredagskveld 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene synes at det som du gjør på i kveld høres koselig ut.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene synes at det som du gjør på i kveld høres koselig ut.🥰🥰 Jeg har det kjempekoselig 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Entern skrev (Akkurat nå): Jeg har det kjempekoselig 😊😊☺️☺️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 Og ekstra koselig når jeg småprater med dere 😊😊☺️☺️👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Entern skrev (Akkurat nå): Og ekstra koselig når jeg småprater med dere 😊😊☺️☺️👍👍 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene synes også at det er koselig å småprate med deg også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. januar Rapporter Del Skrevet 27. januar Småprat er noe jeg aldri har vært god på eller fan av, men småprat med forumvenner er trivelig 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Rapporter Del Skrevet 27. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Småprat er noe jeg aldri har vært god på eller fan av, men småprat med forumvenner er trivelig Cassidy Tvillingene er irer, vi vet rett og slett ikke hvordan man holder kjeft.🤣🤣😉😉 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. januar Rapporter Del Skrevet 27. januar Jaja, dere er så trivelige at det går sikkert bra 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Rapporter Del Skrevet 27. januar Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Rapporter Del Skrevet 27. januar Og da blir Cassidy Tvillingene også glade.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. januar Rapporter Del Skrevet 27. januar Håper @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @N-4K0 og alle de andre gode og trivelige menneskene på Lekeplassen har en finfin morgen🌿 😊😊☺️☺️ Jeg skal på biblioteket en tur jeg 🤓😀 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. januar Rapporter Del Skrevet 27. januar Entern skrev (2 minutter siden): Håper @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @N-4K0 og alle de andre gode og trivelige menneskene på Lekeplassen har en finfin morgen🌿 😊😊☺️☺️ Jeg skal på biblioteket en tur jeg 🤓😀 Tusen❤️takk 😊 Det samme ønskes deg fra valpen min og meg. Håper du får en fin tur ut i sola og til biblioteket 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar Rapporter Del Skrevet 27. januar Forsiktig utte nå @Trippelure så du ikke Tryner på glatt isen da sorry orda der lykke til da Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. januar Rapporter Del Skrevet 27. januar MR SPEED skrev (10 minutter siden): Forsiktig utte nå @Trippelure så du ikke Tryner på glatt isen da sorry orda der lykke til da Jeg har veldig gode brodder 😜 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar Rapporter Del Skrevet 27. januar Du må passe på att Hunden din ikke tryner på glatt isen å du tryner selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå