Sviskepott Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Jeg syns jeg drømmer altfor lite. Burde ha vært en ordentlig morsom eller fin og positiv drøm innimellom, men om det er noe der så blir det rotete, stressete eller et solid mareritt hvor jeg våkner og er fly forbannet. Det er slitsomt. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar A Rush of Blood to the Head av Coldplay i spilleren nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Drømte var et spill vad då husker ikke å sikler etter ting ikke nakene damer men lego å pc er for tung løfte opp nå 😵💫 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar MR SPEED skrev (9 timer siden): Å våkne opp svett å jevlig urolig redd Jeg blir ikke redd av mareritt lengre. 😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar MR SPEED skrev (9 timer siden): Å våkne opp svett å jevlig urolig redd Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg er veldig glad så lenge jeg slipper, for det sitter i kropp og sinn så lenge og ødelegger neste dag helt. Jeg har lært meg og hontere mareritt. Faktisk de skremmer meg ikke lengre. Jeg kan våkne av dem jah, hvis det skjer da vil jeg oftest drømme videre på den mareritten, pga den var så fasinerende. 😃 Det er sant, folk er forskjellige. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar TheDark kom inn hit. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar (endret) Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg syns jeg drømmer altfor lite. Burde ha vært en ordentlig morsom eller fin og positiv drøm innimellom, men om det er noe der så blir det rotete, stressete eller et solid mareritt hvor jeg våkner og er fly forbannet. Det er slitsomt. Jeg tror ikke på at du drømmer altfor lite. Du vil bare ikke huske dem. 😏 Vi alle skapninger med hjerner drømmer av en grund. Det er faktisk viktig at vi drømmer. Når vi drømmer da kvitter vi med opp til 1000 inntrykk (mener jeg husker det var) som vi har hatt løpe av en dag. https://www.ung.no/oss/365553 https://www.forskning.no/hjernen-sovn/forskere-kan-ha-funnet-ut-hvor-drommer-kommer-fra/1779982 https://klassekampen.no/utgave/2021-05-27/hvorfor-drommer-vi Endret 25. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene har kost oss med Fish and Chips nå i sted.🐟🐟🍟🍟 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar (endret) Skriver @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) koser meg med CHRISTINE SIXTEEN AV KISS STOR KOSER COPY DET FRA CC ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ CC Å KISS DELER HJERTENE DER OVER å jeg hvil gi rose nei 2 Endret 25. januar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk for Rosene @MR SPEED🌹🌹🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Sviskepott skrev (7 timer siden): Jeg syns jeg drømmer altfor lite. Burde ha vært en ordentlig morsom eller fin og positiv drøm innimellom, men om det er noe der så blir det rotete, stressete eller et solid mareritt hvor jeg våkner og er fly forbannet. Det er slitsomt. Sikker på at du ikke bare glemmer drømmene med det samme du våkner? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Entern skrev (2 minutter siden): Sikker på at du ikke bare glemmer drømmene med det samme du våkner? Cassidy Tvillingene husker nesten aldri drømmene våre. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar (endret) Husker de ofte noen kommer ikke på trykk er sex drømmer da hoppla på senge kanten nøff nøff Endret 25. januar av MR SPEED Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene husker nesten aldri drømmene våre. Jeg pleide å huske dem veldig godt men i det siste har jeg ikke vært så bra på å huske dem 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Entern skrev (Akkurat nå): Jeg pleide å huske dem veldig godt men i det siste har jeg ikke vært så bra på å huske dem Cassidy Tvillingene har ikke husket drømmene våre på flere år. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har ikke husket drømmene våre på flere år. Man kan ha en liten notatbok ved sengen og skrive ned det man husker når man våkner Savner å huske drømmene skikkelig godt, hender jeg husker dem når jeg våkner men så glemmer jeg dem utover dagen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Entern skrev (1 minutt siden): Man kan ha en liten notatbok ved sengen og skrive ned det man husker når man våkner Savner å huske drømmene skikkelig godt, hender jeg husker dem når jeg våkner men så glemmer jeg dem utover dagen Cassidy Tvillingene husker heller ikke drømmene våre når vi våkner. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar CC I WAS MADE FOR LOVIN’ you Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene Digger KISS.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå