Sviskepott Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Jeg lyder også det navnet jeg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene sier Godforumdag vi.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Nå hyder @Sviskepott seg. 😜😛😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene ser hva du skriver.😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen din en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 SprengeMobil skrev (4 timer siden): Jeg ønsker også @Trippelure en riktig god natt. Tusen❤️takk 😊 Og jeg ønsker dere en riktig god dag 🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Nei, nå tar jeg kvelden. Omvendt godmorgen folkens. 💤😴💤💤😴😴 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar (endret) God natta til @TheDarkSycamore - SCM, håper du får sove godt og drømme no' flott🍀🐶🥰 Og så ønsker jeg @N-4K0 og @Sviskepott en god morgen 🍀🐶🥰 og litt god natta også til Sviskepott om hun skulle sove litt til ☺️ Endret 25. januar av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en fin torsdag.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Trippelure skrev (6 minutter siden): God natta til @TheDarkSycamore - SCM, håper du får sove godt og drømme no' flott🍀🐶🥰 Og så ønsker jeg @N-4K0 og @Sviskepott en god morgen 🍀🐶🥰 og litt god natta også til Sviskepott om hun skulle sove litt til ☺️ Jeg vil drømme om mareritt, lenge siden jeg drømte om det nå. 😢 Jeg syns faktisk at mareritt er fasinerende. 😃 Sjalabais folks. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene håper at denne dagen blir fin og bra for dere alle sammen.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (9 minutter siden): Jeg vil drømme om mareritt, lenge siden jeg drømte om det nå. 😢 Jeg syns faktisk at mareritt er fasinerende. 😃 Sjalabais folks. Å våkne opp svett å jevlig urolig redd 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene vet bare at vi mennesker er forskjellige, og at vi liker forskjellige ting. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at denne dagen blir fin og bra for dere alle sammen.🥰🥰 Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar MR SPEED skrev (19 minutter siden): Tom tanke 😩 Ønsker deg snarlig full tanke 😁 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene håper at denne dagen blir fin og bra for dere alle sammen.🥰🥰 Det håper jeg og, håper dere også får en fin og bra dag 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Trippelure skrev (3 timer siden): Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀🐶🥰 Entern skrev (2 timer siden): Det håper jeg og, håper dere også får en fin og bra dag 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere også får en fin torsdag.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Nå topp dag i natt NEI 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (6 timer siden): Jeg vil drømme om mareritt, lenge siden jeg drømte om det nå. Jeg syns faktisk at mareritt er fasinerende. Jeg er veldig glad så lenge jeg slipper, for det sitter i kropp og sinn så lenge og ødelegger neste dag helt. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Sviskepott skrev (2 minutter siden): Jeg er veldig glad så lenge jeg slipper, for det sitter i kropp og sinn så lenge og ødelegger neste dag helt. Det er jeg helt enig i 😊 Mareritt er ikke gøy, jeg har hatt altfor mye av det i livet. Bedre å ha rare drømmer 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå