Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene spiller også litt gitar sammen.🎸🎸 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Skal legge meg snart. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @SprengeMobil Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Her var det stille og rolig. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene synes også at det er stille og rolig her nå. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Jeg mistenker at folk sover og planlegger neste økt på forumet. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Det tror Cassidy Tvillingene også. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Jeg hadde planlagt å være her litt og kanskje få sovet litt til før jeg virkelig skal opp. Deretter har jeg litt seriøse virkelighetsting som må gjøres i dag og da prioriterer jeg det. Stikker innom her litt senere da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Om ikke så lenge nå så skal jeg legge meg. 😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å få besøk av deg her inne vi @Sviskepott🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Om ikke så lenge nå så skal jeg legge meg. 😃 Cassidy Tvillingene ønsker deg God Tur til Drømmeland, vår gode venn @TheDarkSycamore - SCM😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Om ikke så lenge nå så skal jeg legge meg. 😃 Noen av oss lever i opp-ned-land og det er som det skal være det. Godmorgen/Godnatt til deg. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å få besøk av deg her inne vi @Sviskepott🥰🥰 Hyggelig å høre. Føler meg velkommen også. Et skikkelig ålreit sted med superkule folk. *klem* Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Sviskepott skrev (2 minutter siden): Noen av oss lever i opp-ned-land og det er som det skal være det. Godmorgen/Godnatt til deg. Hyggelig å høre. Føler meg velkommen også. Et skikkelig ålreit sted med superkule folk. *klem* Cassidy Tvillingene gir deg klemmer tilbake vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Sviskepott skrev (4 minutter siden): Noen av oss lever i opp-ned-land og det er som det skal være det. Godmorgen/Godnatt til deg. Du mener vel god mornatt? 😜😛😝 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Jeg klemmer ikke så mange i virkeligheten, så da er det desto større grunn til å gjøre det i alle fall en gang i uka på nett. 🤭 Snart skal jeg sove litt til også. Lufter på soverommet, så der er det nok kaldt nå. TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Du mener vel god mornatt? 😜😛😝 Så absolutt! Men da blir det vel galt i likestillingens navn. Hva med alle som vil ha farnatt. 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene liker God Mornatt vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar (endret) N-4K0 skrev (1 minutt siden): Eller god nattmorg Hvorfor ikke god nattmorn? Endret 25. januar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå