Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (21 minutter siden):

Neitakk til detaljerte opplysninger fra The Dark.

Forståelig det. 😃 Det er noe som ikke alle trenger og vite. Ingen tvang, det er opptil mottakeren selv hva h*n faktisk vil. :yes:

Er bare sånn jeg er, en åpen bok. Når jeg har løst og nakke om min seksuelle fetisjer så går jeg aldri i detalj, pga det kan være svære pinlig eller skremmende for andre. Det forstår jeg faktisk. Så, jeg lar alltids motparten velge selv om h*n vil høre om det eller ikke. :yes:

Med andre ord, jeg er ikke en sånn person som tenker med andre hodet mitt, og snakke om kun seksuelle ting i detalj hvor enn jeg ferdes på nettet. Det er ikke meg, selv om jeg er en åpen bok. Jeg viser i det minste hensyn mot andre.

Jeg forstår meg ikke på sånne folk som absolutt må dele seksuelle ting i detalj.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Liker 2
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (31 minutter siden):

Forståelig det. 😃 Det er noe som ikke alle trenger og vite. Ingen tvang, det er opptil mottakeren selv hva h*n faktisk vil. :yes:

Er bare sånn jeg er, en åpen bok. Når jeg har løst og nakke om min seksuelle fetisjer så går jeg aldri i detalj, pga det kan være svære pinlig eller skremmende for andre. Det forstår jeg faktisk. Så, jeg lar alltids motparten velge selv om h*n vil høre om det eller ikke. :yes:

Med andre ord, jeg er ikke en sånn person som tenker med andre hodet mitt, og snakke om kun seksuelle ting i detalj hvor enn jeg ferdes på nettet. Det er ikke meg, selv om jeg er en åpen bok. Jeg viser i det minste hensyn mot andre.

Jeg forstår meg ikke på sånne folk som absolutt må dele seksuelle ting i detalj.

Det er fint du er hensynsfull ☺️

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...