Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Cassidy Tvillingene ser at det postes mye her på morgenkvisten i dag. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at det postes mye her på morgenkvisten i dag. Ja her var det liv Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Nå hører jeg på Meninga med Livet med Live og Ronny 😊☺️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Hva er meningen med livet? Jeg tror det er å smile 😃 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (1 time siden): Hva er meningen med livet? Jeg tror det er å smile 😃 Det synes jeg var et veldig godt forslag 😊 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Meningen med livet er så veldig forskjellig fra menneske til menneske og det kan kjennes urettferdig ut for mange. Er det tilfeldig; hver og en er sin egen lykkes smed...eller er det en mening i det hele som vi ikke ser? Er vi et dataprogram? 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Ut på tur Aldri sur 🐶😁 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Skulle ha krøpet inn i soveposen og lagt i hi noen uker. 😴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Entern skrev (6 timer siden): Ja her var det liv Ja og det liker Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (1 time siden): Ut på tur Aldri sur 🐶😁 Særlig med blid valp i følge 😀😊🐶 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Sviskepott skrev (53 minutter siden): Skulle ha krøpet inn i soveposen og lagt i hi noen uker. 😴 Sovepott? Ja har vært ganske sovepose-vennlig de siste ukene 🥶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar (endret) Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin søndagsettermiddag for nå må vi logge av. Vi kommer tilbake her i kveld.🥰🥰 Endret 21. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Ja og det liker Cassidy Tvillingene. Jeg og 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og 😊😊☺️☺️ 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar (endret) Det var dobbelt godt, dusjet og hadde med meg selv i dusjen. 🚿 Dere skal slippe detalj, med mindre noen sender meg en PM vis noen er skikkelig kin på å vite det da. 😏 Endret 21. januar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Neitakk til detaljerte opplysninger fra The Dark. Entern skrev (54 minutter siden): Sovepott? Ja...det kan man også kalle meg. 1 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar (endret) Sviskepott skrev (21 minutter siden): Neitakk til detaljerte opplysninger fra The Dark. Forståelig det. 😃 Det er noe som ikke alle trenger og vite. Ingen tvang, det er opptil mottakeren selv hva h*n faktisk vil. Er bare sånn jeg er, en åpen bok. Når jeg har løst og nakke om min seksuelle fetisjer så går jeg aldri i detalj, pga det kan være svære pinlig eller skremmende for andre. Det forstår jeg faktisk. Så, jeg lar alltids motparten velge selv om h*n vil høre om det eller ikke. Med andre ord, jeg er ikke en sånn person som tenker med andre hodet mitt, og snakke om kun seksuelle ting i detalj hvor enn jeg ferdes på nettet. Det er ikke meg, selv om jeg er en åpen bok. Jeg viser i det minste hensyn mot andre. Jeg forstår meg ikke på sånne folk som absolutt må dele seksuelle ting i detalj. Endret 21. januar av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (31 minutter siden): Forståelig det. 😃 Det er noe som ikke alle trenger og vite. Ingen tvang, det er opptil mottakeren selv hva h*n faktisk vil. Er bare sånn jeg er, en åpen bok. Når jeg har løst og nakke om min seksuelle fetisjer så går jeg aldri i detalj, pga det kan være svære pinlig eller skremmende for andre. Det forstår jeg faktisk. Så, jeg lar alltids motparten velge selv om h*n vil høre om det eller ikke. Med andre ord, jeg er ikke en sånn person som tenker med andre hodet mitt, og snakke om kun seksuelle ting i detalj hvor enn jeg ferdes på nettet. Det er ikke meg, selv om jeg er en åpen bok. Jeg viser i det minste hensyn mot andre. Jeg forstår meg ikke på sånne folk som absolutt må dele seksuelle ting i detalj. Det er fint du er hensynsfull ☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Mhm...det liker vi. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Sviskepott skrev (1 time siden): Neitakk til detaljerte opplysninger fra The Dark. Ja...det kan man også kalle meg. Hurra for Sovepott 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå