Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Cassidy Tvillingene bruker våre navn her vi. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Det gjør jeg også, delvis, men på en sånn måte at ingen skjønner det med mindre de er innviet i det. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Men Cassidy Tvillingene oppgir aldri telefonnummer eller adresse her. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Det gjør ikke jeg heller. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Nei, heller opplyse om ting på pm til brukere man har blitt kjent med og stoler på Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar ...Att jag levar på natten gjör min hy innflamerad. Allting tyder på en social infektion. En liten rolig kväll ändrar inte på min situation 🐡 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin natt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Der var lørdagen unna gjort, nå er der søndag. 🙃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Cassidy Tvillingene har allerede spist søndags egg & bacon frokosten vår med appelsinjuice til for en halvtime siden.🥚🥚🥚🥚🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🟠🟠🧃🧃 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (56 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin natt.🥰🥰 Tusen❤️takk 😊 Jeg håper dere også har en fin natt 🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😊 Jeg håper dere også har en fin natt 🍀🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at både du og valpen har det fint og bra.🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at både du og valpen har det fint og bra.🥰🥰🐶🐶 Vi koser oss, dvs valpen sover 🐶🥰 vi håper dere koser dere også 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Vi koser oss, dvs valpen sover 🐶🥰 vi håper dere koser dere også 🐶🥰 Cassidy Tvillingene skal dusje nå klokken 06.00. Og så skal vi gjøre oss klare til litt litt ting som må gjøres her hjemme.🚿🚿 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal dusje nå klokken 06.00. Og så skal vi gjøre oss klare til litt litt ting som må gjøres her hjemme.🚿🚿 Håper dere får en fin søndag 🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Håper dere får en fin søndag 🍀🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen får det samme.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Cassidy Tvillingene håper at alle sammen her inne får en fin søndag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at alle sammen her inne får en fin søndag.🥰🥰 Helt enig 😃 Håper alle får en strålende søndag 🥳🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 😃 Håper alle får en strålende søndag 🥳🐶🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå