Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Entern skrev (Akkurat nå): Jeg og 😊 Cassidy Tvillingene spiser bare den Originale Grandiosa når vi spiser Grandis.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Jeg kan bare spise den originale siden kun den har en glutenfri versjon, men jeg liker andre varianter bedre. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Cassidy Tvillingene lærte av onkelen vår at det bare finnes en Grandiosa og det er den originale. Så vi spiser kun den Originale for å hedre hans minne. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene spiser bare den Originale Grandiosa når vi spiser Grandis.🥰🥰 N-4K0 skrev (4 minutter siden): Jeg kan bare spise den originale siden kun den har en glutenfri versjon, men jeg liker andre varianter bedre. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene lærte av onkelen vår at det bare finnes en Grandiosa og det er den originale. Så vi spiser kun den Originale for å hedre hans minne. Den originale er liksom den ordentlige grandiosaen 😊😊😊 Men liker de andre variantene også 😊😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Entern skrev (1 minutt siden): Den originale er liksom den ordentlige grandiosaen 😊😊😊 Men liker de andre variantene også 😊😊😊 Cassidy Tvillingene rører ikke andre varianter, vi er lojale mot den Originale Grandiosa.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene rører ikke andre varianter, vi er lojale mot den Originale Grandiosa.🥰🥰 Så trofaste og gode dere er 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Entern skrev (4 minutter siden): Så trofaste og gode dere er 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Det er dere regjerende mestere i 🙇♂️🙇♀️😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Entern skrev (Akkurat nå): Det er dere regjerende mestere i 🙇♂️🙇♀️😊😊 Cassidy Tvillingene lar oss ikke rive ned fra den pallen.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene lar oss ikke rive ned fra den pallen.😉😉 Nei, der blir dere værende 😆😆 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Entern skrev (Akkurat nå): Nei, der blir dere værende 😆😆 Ja Cassidy Tvillingene har begge to slått rot på den pallen.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene har begge to slått rot på den pallen.🤣🤣 Ja det har dere gjort 😂😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Entern skrev (Akkurat nå): Ja det har dere gjort 😂😂 Cassidy Tvillingene trives på den pallen.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Jeg har aldri vært veldig begeistret for sterk mat, men jeg har nylig fått litt dilla på grandis med sweet chili saus Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Cassidy Tvillingene er veldig glade i sterk mat, vi bare elsker å spise chili.🌶️🌶️😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Sweet chili, jalapeños og medium tacosaus er i grenseland for hva jeg klarer. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Cassidy Tvillingene synes at det blir litt for svakt for oss, vi må ha ekte rød chili.🌶️🌶️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Jeg lurer litt på, heter dere faktisk Ciaran og Ciara Cassidy eller er det noe dere har funnet på, evt. lånt fra et sted som tvillingnavn på forumbrukeren dere deler? Jeg antar det er sistnevnte. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Cassidy Tvillingene heter Ciaran og Ciara Cassidy vi, for det står det i dåpsattestene våre fra Tara i Irland. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Ok, jeg tenkte kanskje dere brukte noe lånt eller konstruert for å være mer anonyme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå