Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Entern skrev (Akkurat nå): Ja det blir det helt sikkert, da må dere være forsiktige når dere er ute og går Ja Cassidy Tvillingene har broddene våre klare vi.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) se å kjøpe dere ta taxi til den butikk sko med pigger - Søk Shopping (bing.com) Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene har broddene våre klare vi.👨🦰👩🦰👍👍 Det er bra 😊😊☺️☺️ MR SPEED skrev (3 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) se å kjøpe dere ta taxi til den butikk sko med pigger - Søk Shopping (bing.com) Takk for tips 😀👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Nå ser jeg Horrible Bosses 😀 Digger den filmen 😊👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar MR SPEED skrev (4 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) se å kjøpe dere ta taxi til den butikk sko med pigger - Søk Shopping (bing.com) Entern skrev (Akkurat nå): Det er bra 😊😊☺️☺️ Takk for tips 😀👍 Cassidy Tvillingene tar alltid bussen til butikken vi. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar 50 Cent er alltids toppers! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Lego bilder ble settet kommer i kveld flere bilder fra 60287 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Der var den lille handlingen unnagjort. Jeg måtte ha brød. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar I BluesAsylet i dag spiller Reiersrud mye Albert Collins sanger fra 60-tallet og det tror jeg både @MR SPEED og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) hadde likt å høre på 😊😊😊 Rythm’n’Blues, ganske rocka og kult 😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Entern skrev (1 time siden): I BluesAsylet i dag spiller Reiersrud mye Albert Collins sanger fra 60-tallet og det tror jeg både @MR SPEED og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) hadde likt å høre på 😊😊😊 Rythm’n’Blues, ganske rocka og kult 😎 Cassidy Tvillingene er helt sikre på at vi hadde likt det.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt sikre på at vi hadde likt det.🥰🥰 Ja det tror jeg og 😊😊 Var veldig fint program i dag 😊👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Entern skrev (7 minutter siden): Ja det tror jeg og 😊😊 Var veldig fint program i dag 😊👍 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 Og fattern hadde helt glemt det hvis jeg ikke hadde minnet han på det 😀😀 Og det var veldig 100% midt i blinken for han i dag 😀😀👍👍 med både kul 60-talls r&b, gammel mellomkrigs blues og andre ting 😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Entern skrev (2 minutter siden): Og fattern hadde helt glemt det hvis jeg ikke hadde minnet han på det 😀😀 Og det var veldig 100% midt i blinken for han i dag 😀😀👍👍 med både kul 60-talls r&b, gammel mellomkrigs blues og andre ting 😊😊👍👍 Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som et flott program som var i kveld, og vi gjetter at dere har kost dere med noe skikkelig god mat i kveld.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som et flott program som var i kveld, og vi gjetter at dere har kost dere med noe skikkelig god mat i kveld.🥰🥰 Helt enig, det hørte ut som et flott program 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som et flott program som var i kveld, og vi gjetter at dere har kost dere med noe skikkelig god mat i kveld.🥰🥰 Det var flott ja 😊😊👍👍 Fattern spiste grandis og jeg droppet middag i dag ☺️ Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig, det hørte ut som et flott program 🐶🥰 Kjempebra 😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Trippelure skrev (17 minutter siden): Helt enig, det hørte ut som et flott program 🐶🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Entern skrev (15 minutter siden): Det var flott ja 😊😊👍👍 Fattern spiste grandis og jeg droppet middag i dag ☺️ Kjempebra 😊👍 OK Cassidy Tvillingene forstår, vi digger Grandis.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 OK Cassidy Tvillingene forstår, vi digger Grandis.🥰🥰 Jeg og 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå