Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Entern skrev (4 minutter siden): Det synes jeg og 😊☺️☺️ de er så fine med fargene sine 🌺🪷🌹🌷🌻🌼😍 Cassidy Tvillingene tror nok at vi må vente til april før vi ser blomstene i år. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror nok at vi må vente til april før vi ser blomstene i år. Det kan godt hende Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Entern skrev (4 minutter siden): Det kan godt hende Men Cassidy Tvillingene håper at snøklokkene skal komme i februar-mars skiftet.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Men Cassidy Tvillingene håper at snøklokkene skal komme i februar-mars skiftet.😊😊☺️☺️ Ja det er da blomstene skal begynne å komme synes jeg 🌼🌼😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er da blomstene skal begynne å komme synes jeg 🌼🌼😊😊 Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Godmorgen alle sammen. I min unge barndom så var jeg alltid ute og lekte høyt og lavt og husker godt den ene oppdagede vårblomsten etter den andre og det var så fint! Lillesviska satt på bakken og snuuuuste på alt som kom opp av bakken og plukket nok noen smånever med blomsterstilker og tok stolt med hjem og da ble det satt i eggeglass med vann i. Akkurat det har jeg sluttet med nå, men vårens første knupper er alltid gledelig å se. Jeg har kjent noen voksne menn i familien som har røpet seg, for de snur seg trill rundt når de kjører bil på våren og de ser på de menneskelige dameknuppene som går med lite klær og skjørtene som blåser opp i vårvinden. De ser veldig opprømte ut da og jeg forstår at de oppriktig liker det de ser og at sommeren virker lovende for dem. Menneskeblomsterbuketter som er helt gratis å nyte synet av. Jaja...vi har alle vårt. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Cassidy Tvillingene synes at dette var fine og kloke og interessante morgenord vi. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar En bidrar med det lille en kan. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Sviskepott skrev (2 timer siden): Godmorgen alle sammen. I min unge barndom så var jeg alltid ute og lekte høyt og lavt og husker godt den ene oppdagede vårblomsten etter den andre og det var så fint! Lillesviska satt på bakken og snuuuuste på alt som kom opp av bakken og plukket nok noen smånever med blomsterstilker og tok stolt med hjem og da ble det satt i eggeglass med vann i. Akkurat det har jeg sluttet med nå, men vårens første knupper er alltid gledelig å se. Jeg har kjent noen voksne menn i familien som har røpet seg, for de snur seg trill rundt når de kjører bil på våren og de ser på de menneskelige dameknuppene som går med lite klær og skjørtene som blåser opp i vårvinden. De ser veldig opprømte ut da og jeg forstår at de oppriktig liker det de ser og at sommeren virker lovende for dem. Menneskeblomsterbuketter som er helt gratis å nyte synet av. Jaja...vi har alle vårt. Jah, omvendt godmorgen. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (25 minutter siden): Jah, omvendt godmorgen. Slik ? .negromdog tdnevmo , haJ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Delvis lurer på om det hender noengang at Cassidy Tvillingene er uenige om noenting 😄 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Delvis skrev (46 minutter siden): Delvis lurer på om det hender noengang at Cassidy Tvillingene er uenige om noenting 😄 Det tror jeg at de kan være. Den ene sier at de skal ha EN godsak hver til helga og den andre sier TO; så da snakker de litt sammen om det og blir enige om at først tar vi en og så tar vi to, så får begge det som de vil. 😉 Hva sier de selv om en stund? @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Snø ute nå hurra se spoiler Spoiler Er du av typen som aldri blir brun, Og som aldri heller prøver noe særlig på å bli det? Er du ansett som en kjedelig kujon, Fordi du stort sett ikke gidder å bade? Har du problemer, med å omgås overdrevent positive folk? Du ække aleine, vi er mange som har det sånn Er du av typen som liker å sitte, Sitte inne å pimpe når sola skinner? Er du av typen som er svak for sport, Men bare på skjermer og bare når vi vinner? Da har du problemer i følge peanøtthjerneforbundet Men du ække aleine, vi er mange som har det sånn Folkens jeg kommer med nyheter Jeg må be om absolutt stillhet Ventetida er over Det kommer til å falle snø i natt Her kommer vinteren Her kommer den kalde fine tida Her kommer vinteren Endelig fred å få Lailailailailailailailailailailailai Lailailailailailailailailailai Er du av typen som lar deg irritere, Av folk som alltid skal imponere? Har du et kjøleskap, Har du en TV, Har du alt du trenger for å leve, for... Her kommer vinteren Her kommer den kalde fine tida Her kommer vinteren Endelig fred å få 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Her var det mye rart å lese, men det sies jo at man skal lese mye før øya detter ut, eller var det høre mye før øra detter av? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar I morgon I morgon, men ikkje i dag. Helt ok det. Nå skal jeg ha mat. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Sviskepott skrev (1 time siden): I morgon I morgon, men ikkje i dag. Helt ok det. Nå skal jeg ha mat. 1:36:55 Let There Be Rock 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Let der bi råkk en råll! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar MR SPEED skrev (1 time siden): 1:36:55 Let There Be Rock MR SPEED skrev (1 time siden): klovn Cassidy Tvillingene Supermegadigger AC/DC.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå