Trippelure Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 Jeg liker også det, men nå er jeg trøtt og må sove straks 🤤😴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg liker også det, men nå er jeg trøtt og må sove straks 🤤😴 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen din en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen din en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 Tusen❤️takkog det samme til dere når dere legger dere 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 Trippelure skrev (4 minutter siden): Tusen❤️takkog det samme til dere når dere legger dere 🍀🐶🥰 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 (endret) Nå skal senga taes hardt. Og prøve å og få et kull av krakker. 😴💤💤😴😴💤 Endret 18. januar 2024 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (9 minutter siden): Nå skal senga taes hardt. Og prøve å og få et kull av krakker. 😴💤💤😴😴💤 Cassidy Tvillingene ønsker deg en God Tur til Drømmeland vår gode venn @TheDarkSycamore - SCM😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 Der var den 9 timers søvnen unnagjort. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 Så kjempeheldig du er. Unner deg god søvn og håper du kjenner deg klar til å ta fatt med ditt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 Sviskepott skrev (1 time siden): Så kjempeheldig du er. Unner deg god søvn og håper du kjenner deg klar til å ta fatt med ditt. Å ta fatt med mitt!! Hva mener du med det? 🤔 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Å ta fatt med mitt!! Hva mener du med det? 🤔 Hva som helst som du skal holde på med i dag. Ikke vet jeg, men greit å være utsovet hvis man ble det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 Sviskepott skrev (35 minutter siden): Hva som helst som du skal holde på med i dag. Ikke vet jeg, men greit å være utsovet hvis man ble det. Oki 👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 Kjenner på at det nærmer seg fredag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 Cassidy Tvillingene kjenner også at fredagen nærmer seg. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 Endelig freddan!!! Woohoowoohoohooooooooo 🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 Helgen begynner på torsdager for Cassidy Tvillingene, for vi spiser alltid Fish and Chips på torsdagskvelden. Og da begynner helgen for oss.🐟🐟🍟🍟 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 Rock the house harder! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 Cassidy Tvillingene har hatt U2 i platespilleren vår nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar 2024 Del Skrevet 18. januar 2024 Cassidy Tvillingene er 100% enige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå