Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja det kan vi, Cassidy Tvillingene har faktisk ikke bygget snøhule her i Bergen, selv om vi har bodd her siden juni 2016.🥰🥰 Det er jo ikke rart, er nesten aldri nok snø der borte hos dere med mindre man går opp i fjellet 🤪🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke rart, er nesten aldri nok snø der borte hos dere med mindre man går opp i fjellet 🤪🐶🥰 Men Cassidy Tvillingene er jo ikke noe glade i snø heller da.🤣🤣😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Men Cassidy Tvillingene er jo ikke noe glade i snø heller da.🤣🤣😉😉 Kle på dere nok klær da, så kan dere rulle rundt i snøen og leke, det er gøy 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Kle på dere nok klær da, så kan dere rulle rundt i snøen og leke, det er gøy 😃 Cassidy Tvillingene sin greie er heller å forbanne snøen det.🤣🤣😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene sin greie er heller å forbanne snøen det.🤣🤣😉😉 Jamen snøhule er gøy 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Jamen snøhule er gøy 😃🐶🥰 Cassidy Tvillingene bygde det en del da vi var småbarn og bodde i Oslo. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (23 minutter siden): Vi koste oss på tur, det var stjerneklart ute og masse ny og luftig snø som valpen lekte seg i 😂🐶🥰 Håper dere har det bra og koser dere 🍀🐶🥰 Så koselig og fint 😊🐶🧡 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Entern skrev (2 minutter siden): Så koselig og fint 😊🐶🧡 Ja, jeg liker stjerner og valpen elsker snø 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Entern skrev (19 minutter siden): Så koselig og fint 😊🐶🧡 Trippelure skrev (16 minutter siden): Ja, jeg liker stjerner og valpen elsker snø 🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en koselig tur.🥰🥰🐶🐶 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar The Weeknd platedebuterte i 2013 med Kiss Land. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (22 minutter siden): Ja, jeg liker stjerner og valpen elsker snø 🐶🥰 Så fint 😊🐶🧡 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en koselig tur.🥰🥰🐶🐶 Det synes jeg og 😊🐶🧡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Entern skrev (Akkurat nå): Så fint 😊🐶🧡 Det synes jeg og 😊🐶🧡 Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å ha det koselig.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å ha det koselig.🥰🥰 Det synes jeg også er kjempeviktig 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Entern skrev (1 minutt siden): Det synes jeg også er kjempeviktig 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene pleier alltid og kose oss vi.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Sitater på rad og rekke. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Entern skrev (18 minutter siden): Det synes jeg også er kjempeviktig 😊😊☺️☺️ Helt enig 👍🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene pleier alltid og kose oss vi.🥰🥰 Det har jeg lagt merke til 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar SprengeMobil skrev (10 minutter siden): Sitater på rad og rekke. Cassidy Tvillingene knows. Trippelure skrev (4 minutter siden): Helt enig 👍🐶🥰 Trippelure skrev (4 minutter siden): Det har jeg lagt merke til 😃🐶🥰 Det har Cassidy Tvillingene også lagt merke til at vi liker for lenge siden.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Klokka er 1 snart. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene liker å være våkne om natten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå