Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja det kan vi, Cassidy Tvillingene har faktisk ikke bygget snøhule her i Bergen, selv om vi har bodd her siden juni 2016.🥰🥰 Det er jo ikke rart, er nesten aldri nok snø der borte hos dere med mindre man går opp i fjellet 🤪🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke rart, er nesten aldri nok snø der borte hos dere med mindre man går opp i fjellet 🤪🐶🥰 Men Cassidy Tvillingene er jo ikke noe glade i snø heller da.🤣🤣😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Men Cassidy Tvillingene er jo ikke noe glade i snø heller da.🤣🤣😉😉 Kle på dere nok klær da, så kan dere rulle rundt i snøen og leke, det er gøy 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Kle på dere nok klær da, så kan dere rulle rundt i snøen og leke, det er gøy 😃 Cassidy Tvillingene sin greie er heller å forbanne snøen det.🤣🤣😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene sin greie er heller å forbanne snøen det.🤣🤣😉😉 Jamen snøhule er gøy 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Jamen snøhule er gøy 😃🐶🥰 Cassidy Tvillingene bygde det en del da vi var småbarn og bodde i Oslo. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (23 minutter siden): Vi koste oss på tur, det var stjerneklart ute og masse ny og luftig snø som valpen lekte seg i 😂🐶🥰 Håper dere har det bra og koser dere 🍀🐶🥰 Så koselig og fint 😊🐶🧡 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Entern skrev (2 minutter siden): Så koselig og fint 😊🐶🧡 Ja, jeg liker stjerner og valpen elsker snø 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Entern skrev (19 minutter siden): Så koselig og fint 😊🐶🧡 Trippelure skrev (16 minutter siden): Ja, jeg liker stjerner og valpen elsker snø 🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en koselig tur.🥰🥰🐶🐶 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar The Weeknd platedebuterte i 2013 med Kiss Land. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (22 minutter siden): Ja, jeg liker stjerner og valpen elsker snø 🐶🥰 Så fint 😊🐶🧡 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en koselig tur.🥰🥰🐶🐶 Det synes jeg og 😊🐶🧡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Entern skrev (Akkurat nå): Så fint 😊🐶🧡 Det synes jeg og 😊🐶🧡 Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å ha det koselig.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å ha det koselig.🥰🥰 Det synes jeg også er kjempeviktig 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Entern skrev (1 minutt siden): Det synes jeg også er kjempeviktig 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene pleier alltid og kose oss vi.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Entern skrev (18 minutter siden): Det synes jeg også er kjempeviktig 😊😊☺️☺️ Helt enig 👍🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene pleier alltid og kose oss vi.🥰🥰 Det har jeg lagt merke til 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar SprengeMobil skrev (10 minutter siden): Sitater på rad og rekke. Cassidy Tvillingene knows. Trippelure skrev (4 minutter siden): Helt enig 👍🐶🥰 Trippelure skrev (4 minutter siden): Det har jeg lagt merke til 😃🐶🥰 Det har Cassidy Tvillingene også lagt merke til at vi liker for lenge siden.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene liker å være våkne om natten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå