Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene bare Digger Jokke og Valentinerne.😍😍🤩🤩 Helt enig, jeg digger også Jokke & Valentinerne 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (11 minutter siden): Helt enig, jeg digger også Jokke & Valentinerne 🥰 Cassidy Tvillingene synes at du har bra musikksmak.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at du har bra musikksmak.🥰🥰 Takk, det syns jeg også 😁🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Takk, det syns jeg også 😁🥰 Cassidy Tvillingene hører på U2 nå vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene hører på U2 nå vi.🥰🥰 Det er også bra, men jeg hører ikke så mye på det lenger 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Det er også bra, men jeg hører ikke så mye på det lenger 😊 Cassidy Tvillingene må like U2, for de er jo det av de beste rockebandene fra Irland.🍀🍀☘️☘️💚💚 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene må like U2, for de er jo det av de beste rockebandene fra Irland.🍀🍀☘️☘️💚💚 Ja det er klart dere må 🍀😂😍🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja det er klart dere må 🍀😂😍🥰 Ja det må Cassidy Tvillingene.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja det må Cassidy Tvillingene.🤣🤣🥰🥰 Jeg har alltid vært svak for The Cranberries 😃🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (6 minutter siden): Jeg har alltid vært svak for The Cranberries 😃🥰 Cassidy Tvillingene Digger både The Cranberries og The Corrs.🍀🍀☘️☘️💚💚 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (7 minutter siden): Jeg har alltid vært svak for The Cranberries 😃🥰 Jeg og 🧡 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Digger både The Cranberries og The Corrs.🍀🍀☘️☘️💚💚 😊😊☺️☺️👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene må like U2, for de er jo det av de beste rockebandene fra Irland.🍀🍀☘️☘️💚💚 💚💚 Trippelure skrev (12 minutter siden): Ja det er klart dere må 🍀😂😍🥰 Enig 💚👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Entern skrev (4 minutter siden): Jeg og 🧡 😊😊☺️☺️👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (4 minutter siden): 💚💚 Enig 💚👍 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Entern skrev (30 minutter siden): Jeg og 🧡 😊😊☺️☺️👍👍 Kult 😃😎 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Kult 😃😎 🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at du og valpen hadde en fin tur.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at du og valpen hadde en fin tur.🥰🥰🐶🐶 Vi koste oss på tur, det var stjerneklart ute og masse ny og luftig snø som valpen lekte seg i 😂🐶🥰 Håper dere har det bra og koser dere 🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Vi koste oss på tur, det var stjerneklart ute og masse ny og luftig snø som valpen lekte seg i 😂🐶🥰 Håper dere har det bra og koser dere 🍀🐶🥰 Cassidy Tvillingene har det bra begge to.🥰🥰 Vi leste værmeldingen på nettet i sted, snøen skal lave ned her i Bergen og på Vestlandet både i morgen og på fredag.❄️❄️❄️❄️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har det bra begge to.🥰🥰 Vi leste værmeldingen på nettet i sted, snøen skal lave ned her i Bergen og på Vestlandet både i morgen og på fredag.❄️❄️❄️❄️ Ja, jeg så det 😊 Nå kan dere snart bygge snøhule 😍🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, jeg så det 😊 Nå kan dere snart bygge snøhule 😍🐶🥰 Ja det kan vi, Cassidy Tvillingene har faktisk ikke bygget snøhule her i Bergen, selv om vi har bodd her siden juni 2016.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå