N-4K0 Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Jeg har mye bygging å gjøre i Minecraft, blir 3 år i april siden jeg startet min nåværende verden og jeg har enda ikke laget en skikkelig base, kun en tårnruin som tjener som midlertidig base. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Der var bankkortet mitt kommet frem. Det var jammen meg på tide. 🙃🙃 2 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Der var bankkortet mitt kommet frem. Det var jammen meg på tide. 🙃🙃 Gratulerer 🥳 Håper du og bankkortet ditt får mange fine og matnyttige stunder sammen fremover 🍀🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar (endret) Trippelure skrev (14 minutter siden): Gratulerer 🥳 Håper du og bankkortet ditt får mange fine og matnyttige stunder sammen fremover 🍀🐶🥰 Ikke bare mat stunder, blir en god del bestillings stunder også. Og forresten, takk. 😉 Nå skal det storhandles i matematikken for tre uker. 😃😃😏 Endret 17. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (7 minutter siden): Ikke bare mat stunder, blir en god del bestillings stunder også. Og forresten, takk. 😉 Nå skal det storhandles i matematikken for tre uker. 😃😃😏 Det høres bra ut, lykke til 🍀🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar SNØ?!? Å hutte meg tu! 🤯 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Snø snø og atter snø, drit lei snø. Kan ikke våren komme snart? 😔 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Der var den storhandelen unnagjort. 😊😊 Det var drit deilig, nesten orgasmisk deilig og få et nytt kort. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Snø snø og atter snø, drit lei snø. Kan ikke våren komme snart? 😔 Endret 17. januar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene bare Digger Jokke og Valentinerne.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Ingen vet hvor Harry er gravd ned, ingen vet at Harry er død! Ingen vet hva Harry gjør, men alle vet at Harry er sprø! Jeg har faktisk en onkel som heter Harry Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene Digger den sangen og vi Digger CC Cowboys.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar I morgen cc forsetter jeg på 42099 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene gleder oss til å se bilder.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar 16:55 Thunderstruck @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene sier Yeah Yeah vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå