Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har også tatt den seieren en del ganger de 5 årene vi har vært medlemmer her på Diskusjon.:yes::yes:

Det kan jeg tenke meg ja 😊😊☺️☺️

Og det har visst jeg og 😀

Lenke til kommentar

Å. :) Da så. Så lærte jeg noe nytt i dag også. 

Jeg har tenkt på det jeg så en snutt av på tv i går: danskedronningen som overlater jobben og livet sitt til rabagastsønnen. Jeg tolket hennes ansikt...hun slet og syns det var vanskelig. Da hun snudde seg rundt og forlot rommet...da så jeg et veldig preget ansikt som var trist. Stakkars Margrethe.  :(  Helsen spilte nok inn, men hennes sønns mulige utroskap i senere tid fikk fart på bestemmelsen. Nå kan han ikke gjøre slikt mer, for en konge har tettpakket program og livvakter og andre som følger med, som alltid vet hvor han befinner seg. Huttetui, jeg er glad for at det ikke er meg som må ha en slik skjebne. 

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (13 minutter siden):

Bærbare pc'en min låste seg nå i natt, har null anelse om hva det skylles av. 😢😢😢 Håper det lar seg gjøre og fikset den. Hvis ikke da må jeg nok ordne meg ny bærbar pc.

 

Restarte PC-en:Velg Restart eller Start på nytt. Hvis PC-en har hengt seg så grundig at Windows-symbolet ikke lystrer, kan du gjennomføre en tvungen avslutning, også kalt å trykke på «svenskeknappen». Da holder du nede av/på-knappen i cirka 5 sekunder. Vent noen sekunder før du starter PC-en igjen.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (6 minutter siden):

Restarte PC-en:Velg Restart eller Start på nytt. Hvis PC-en har hengt seg så grundig at Windows-symbolet ikke lystrer, kan du gjennomføre en tvungen avslutning, også kalt å trykke på «svenskeknappen». Da holder du nede av/på-knappen i cirka 5 sekunder. Vent noen sekunder før du starter PC-en igjen.

Oki, takk for rådet. 😊😊 Det skal testes ut.

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (8 timer siden):

Forresten  @Trippelure, gratulerer med din aller første seieren i Vinnelisten fra i går. 🤗

image.thumb.png.deccba146895b3e3c3bfb5a53a644437.png

Tusen❤️takk, det er mye din fortjeneste 😂🐶🥰

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden):

Cassidy Tvillingene gratulerer deg også med første seieren på vinnerlisten, vår gode venn @Trippelure🥰🥰

 

Sviskepott skrev (7 timer siden):

Gratulerer så masse. :)  Takker for hyggelige ord fra dere. Er alltid positivt å komme inn i trådene her. 

Tusen❤️takk alle sammen 🐶🥰 og jeg er helt enig med Sviskepott, alltid koselig i tråden her, og i tråden hennes også 😍

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...