Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det skjønner jeg godt! Jeg har jo ikke vært her så lenge at jeg har opplevd det, og jeg liker ikke forandring for forandringens skyld, bare forbedringer 😁 Der er Cassidy Tvillingene helt enige med deg Vi kalte oss Ciaran og Ciara som er navnene våre da vi begynte her i 2018. Og for noen år siden forlenget vi brukernavnet vårt til Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Der er Cassidy Tvillingene helt enige med deg Vi kalte oss Ciaran og Ciara som er navnene våre da vi begynte her i 2018. Og for noen år siden forlenget vi brukernavnet vårt til Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Og det er jo på en måte en forbedring, så slipper folk å lure på og spørre om hvorfor dere har to navn i brukernavnet 👍🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Og det er jo på en måte en forbedring, så slipper folk å lure på og spørre om hvorfor dere har to navn i brukernavnet 👍🐶🥰 Cassidy Tvillingene er enige. Men på KG heter vi bare Ciaran og Ciara, for der fikk vi ikke hete Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) fordi det ble for langt brukernavn. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er enige. Men på KG heter vi bare Ciaran og Ciara, for der fikk vi ikke hete Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) fordi det ble for langt brukernavn. Det syns jeg var teit gjort av KG! 🙄 Men det er jo så mye teit der har jeg hørt, og teite moderatorer 😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Det syns jeg var teit gjort av KG! 🙄 Men det er jo så mye teit der har jeg hørt, og teite moderatorer 😂 Cassidy Tvillingene holder oss bare til det stedet som heter Sosial prat når vi poster i tråder på KG, for på resten av forumet er det som å stikke hendene våre inni et vepsebol. Vi liker Diskusjon mye bedre enn KG. 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (27 minutter siden): Det skjønner jeg godt! Jeg har jo ikke vært her så lenge at jeg har opplevd det, og jeg liker ikke forandring for forandringens skyld, bare forbedringer 😁 Tenkt til å kake deg RIFF RAFF nå ❤️😜👍 ER EN ACDC SANG ❤️ 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene digger AC/DC postingen din.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene holder oss bare til det stedet som heter Sosial prat når vi poster i tråder på KG, for på resten av forumet er det som å stikke hendene våre inni et vepsebol. Vi liker Diskusjon mye bedre enn KG. 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (39 minutter siden): Cassidy Tvillingene holder oss bare til det stedet som heter Sosial prat når vi poster i tråder på KG, for på resten av forumet er det som å stikke hendene våre inni et vepsebol. Vi liker Diskusjon mye bedre enn KG. Høres lurt ut 😉🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Høres lurt ut 😉🐶🥰 Det synes Cassidy Tvillingene også.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene støtter den.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene sier oss enige i det også. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Det er kjedelig å kjede seg 🐌 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene er enige, men vi synes også at det kan være viktig å kjede oss av og til. For når vi kjeder oss da tenker vi ofte mange kloke og bra tanker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Forresten @Trippelure, gratulerer med din aller første seieren i Vinnelisten fra i går. 🤗 1 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene gratulerer deg også med første seieren på vinnerlisten, vår gode venn @Trippelure🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Gratulerer så masse. Takker for hyggelige ord fra dere. Er alltid positivt å komme inn i trådene her. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Sviskepott skrev (4 minutter siden): Gratulerer så masse. Takker for hyggelige ord fra dere. Er alltid positivt å komme inn i trådene her. Cassidy Tvillingene er alltid glade for å se deg her vår gode venn @Sviskepott🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå