Entern Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Tusen❤️takk for koselige ord fra @Entern @N-4K0 og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️😃❤️😃❤️😃❤️😃❤️😃❤️😃🥰 Jeg syns det er superkoselig å ha blitt kjent med dere og syns også det er veldig trivelig her på forumet med dere! Syns også det er trivelig å ha blitt kjent med @Sviskepott @MR SPEED @Maskinfører @TheDarkSycamore - SCM og litt kjent med @SprengeMobil og @Onkel_Stewart, og nå håper jeg ikke at jeg har glemt noen 🤔😁 Dere er veldig hyggelige folk alle sammen og jeg er glad for å ha møtt dere her på forumet. Det har hjulpet meg i en tid på året som er litt vanskelig for meg av familiære årsaker, og det setter jeg utrolig stor pris på! Stor klem og en blomsterbukett til alle 💐😃❤️🐶🥰 Så koselig 😊🧡 tusen takk for fine og snille ord 😊🧡 glad du har glede av å være her hos oss 😊🧡 2 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Sviskepott skrev (3 minutter siden): Nå blir jeg varm i hele meg når jeg leser godordene deres. Jeg klemmer alle sammen tilbake. Liker dere masse! Nå får du klem av meg og 🤗 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Tusen❤️takk for koselige ord fra @Entern @N-4K0 og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️😃❤️😃❤️😃❤️😃❤️😃❤️😃🥰 Jeg syns det er superkoselig å ha blitt kjent med dere og syns også det er veldig trivelig her på forumet med dere! Syns også det er trivelig å ha blitt kjent med @Sviskepott @MR SPEED @Maskinfører @TheDarkSycamore - SCM og litt kjent med @SprengeMobil og @Onkel_Stewart, og nå håper jeg ikke at jeg har glemt noen 🤔😁 Dere er veldig hyggelige folk alle sammen og jeg er glad for å ha møtt dere her på forumet. Det har hjulpet meg i en tid på året som er litt vanskelig for meg av familiære årsaker, og det setter jeg utrolig stor pris på! Stor klem og en blomsterbukett til alle 💐😃❤️🐶🥰 Cassidy Tvillingene er også glade for at vi har blitt kjent med deg @Trippelure og vi er glade for at vi fikk se bilde av den nydelige valpen din på PM.🥰🥰🐶🐶 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Sviskepott skrev (5 minutter siden): Nå blir jeg varm i hele meg når jeg leser godordene deres. Jeg klemmer alle sammen tilbake. Liker dere masse! Cassidy Tvillingene liker deg også @Sviskepott vi synes at du er en god venn.🥰🥰 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Sviskepott skrev (6 minutter siden): Nå blir jeg varm i hele meg når jeg leser godordene deres. Jeg klemmer alle sammen tilbake. Liker dere masse! Du får klemmer og nusser fra valpen også 🐶🐶🐶🥰💐😃 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene synes at vi er en fin gjeng her inne.😊😊☺️☺️ 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Entern skrev (5 minutter siden): Så koselig 😊🧡 tusen takk for fine og snille ord 😊🧡 glad du har glede av å være her hos oss 😊🧡 🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er også glade for at vi har blitt kjent med deg @Trippelure og vi er glade for at vi fikk se bilde av den nydelige valpen din på PM.🥰🥰🐶🐶 🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Den låta digger jeg 😎🤩 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): 🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰 🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰🐶🥰 Den låta digger jeg 😎🤩 Det gjør Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at vi er en fin gjeng her inne.😊😊☺️☺️ Der er jeg helt enig i👍 🥰 Enighetsgjengen 😃😁😎🤩🥰 1 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (24 minutter siden): Interflora.... 😁 Da bestiller og betaler du i din lokale Interflora-blomsterbutikk, og så sender de bestillingen til nærmeste Interflora i Bergen/mottaker og så lager de blomsterbuketten og leverer den til de du vil sende blomst til 😉😃🌹🌷🪻⚘️🌻🌺🌼💐💐💐💐💐😃 er ikke flink til sånn gir deg den her 1 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Der er jeg helt enig i👍 🥰 Enighetsgjengen 😃😁😎🤩🥰 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): er ikke flink til sånn gir deg den her Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig søt.🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig søt.🥰🥰🐶🐶 VOFF VOFF VOFF VOFF VOFF VOFF Spoiler 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Entern skrev (15 minutter siden): Nå får du klem av meg og 🤗 Det blir jeg rørt av. Takk. 😉 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker deg også @Sviskepott vi synes at du er en god venn.🥰🥰 Takk og takk, begge to. Når jeg står mellom dere har jeg stereovenner og det er bare hyggelig. Trippelure skrev (11 minutter siden): Du får klemmer og nusser fra valpen også 🐶🐶🐶🥰💐😃 Ååå, tusen takk. Den får susse meg ubegrenset og det er det ikke mange som får. Godklem til @MR SPEED også. 😌 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Klemmepå til de fine folka i tråden 🤗 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Sviskepott skrev (2 minutter siden): Det blir jeg rørt av. Takk. 😉 Takk og takk, begge to. Når jeg står mellom dere har jeg stereovenner og det er bare hyggelig. Ååå, tusen takk. Den får susse meg ubegrenset og det er det ikke mange som får. Godklem til @MR SPEED også. 😌 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Klemmepå til de fine folka i tråden 🤗 🥰🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Logger meg av og legger meg i min seng straks. Takker for i kveld og god natt til dem som er natteranglere. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Sviskepott skrev (Akkurat nå): Logger meg av og legger meg i min seng straks. Takker for i kveld og god natt til dem som er natteranglere. Kanskje litt langt å dra strikken, si for all del ifra hvis du føler det, men nattaklemmer til fine Pott 🤗😁 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå