Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Entern skrev (Akkurat nå): Du er alltid hyggelig Ja dette stedet har blitt koseligere etter at @Trippelure og @Sviskepott dukket opp 😊😊☺️☺️👍👍 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Det er så fint at dette stedet er så hyggelig og koselig nå 😊😊☺️☺️🧡🧡 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar enig må ha 5 min fra bygge er på i bygget 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Entern skrev (1 minutt siden): Det er så fint at dette stedet er så hyggelig og koselig nå 😊😊☺️☺️🧡🧡 Det synes Cassidy tvillingene også, for det er sånn vi vil ha det her.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det synes Cassidy tvillingene også, for det er sånn vi vil ha det her.🥰🥰 Enig 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Nå ser jeg og fattern på Inspektør Foyle 😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar jeg har tømt batteriet på pc min etter mange timer bygg Spoiler Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Nå er @MR SPEED en luring igjen Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Jeg gikk over fra laptop til stasjonær og har ikke noe pc-batteri jeg kan tømme Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Entern skrev (1 time siden): Enig 😊😊☺️☺️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 Vi er jo medlemmer i Enighetsgjengen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Entern skrev (4 minutter siden): Vi er jo medlemmer i Enighetsgjengen 😊😊☺️☺️ Ja det kan Cassidy Tvillingene skrive opp at vi er.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (2 timer siden): Hadde vi alle bodd i Bergen kunne vi spleiset på en stor spesialbestilt nylonrose til Cia Interflora.... 😁 Da bestiller og betaler du i din lokale Interflora-blomsterbutikk, og så sender de bestillingen til nærmeste Interflora i Bergen/mottaker og så lager de blomsterbuketten og leverer den til de du vil sende blomst til 😉😃🌹🌷🪻⚘️🌻🌺🌼💐💐💐💐💐😃 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Der har jeg brukt opp mine likes for i dag, og fant ut at man kan gi opp til 200 likes på en dag. 😊 Personlig mening, kunne vært litt høyere en det, syns jeg. 😏 Nice, tusen❤️takk for likes og informasjon ang antall likes 👍😃💐🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Interflora.... 😁 Da bestiller og betaler du i din lokale Interflora-blomsterbutikk, og så sender de bestillingen til nærmeste Interflora i Bergen/mottaker og så lager de blomsterbuketten og leverer den til de du vil sende blomst til 😉😃🌹🌷🪻⚘️🌻🌺🌼💐💐💐💐💐😃 Cassidy Tvillingene forstår at det blir Flower Power her nå.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg gikk over fra laptop til stasjonær og har ikke noe pc-batteri jeg kan tømme HELLS BELLS 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg gikk over fra laptop til stasjonær og har ikke noe pc-batteri jeg kan tømme 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene ser at det er AC/DC fest her inne nå.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Tusen❤️takk for koselige ord fra @Entern @N-4K0 og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️😃❤️😃❤️😃❤️😃❤️😃❤️😃🥰 Jeg syns det er superkoselig å ha blitt kjent med dere og syns også det er veldig trivelig her på forumet med dere! Syns også det er trivelig å ha blitt kjent med @Sviskepott @MR SPEED @Maskinfører @TheDarkSycamore - SCM og litt kjent med @SprengeMobil og @Onkel_Stewart, og nå håper jeg ikke at jeg har glemt noen 🤔😁 Dere er veldig hyggelige folk alle sammen og jeg er glad for å ha møtt dere her på forumet. Det har hjulpet meg i en tid på året som er litt vanskelig for meg av familiære årsaker, og det setter jeg utrolig stor pris på! Stor klem og en blomsterbukett til alle 💐😃❤️🐶🥰 4 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Nå blir jeg varm i hele meg når jeg leser godordene deres. Jeg klemmer alle sammen tilbake. Liker dere masse! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå