Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Entern skrev (Akkurat nå): Du er alltid hyggelig Ja dette stedet har blitt koseligere etter at @Trippelure og @Sviskepott dukket opp 😊😊☺️☺️👍👍 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Det er så fint at dette stedet er så hyggelig og koselig nå 😊😊☺️☺️🧡🧡 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar enig må ha 5 min fra bygge er på i bygget 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Entern skrev (1 minutt siden): Det er så fint at dette stedet er så hyggelig og koselig nå 😊😊☺️☺️🧡🧡 Det synes Cassidy tvillingene også, for det er sånn vi vil ha det her.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det synes Cassidy tvillingene også, for det er sånn vi vil ha det her.🥰🥰 Enig 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Nå ser jeg og fattern på Inspektør Foyle 😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar jeg har tømt batteriet på pc min etter mange timer bygg Spoiler Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Jeg gikk over fra laptop til stasjonær og har ikke noe pc-batteri jeg kan tømme Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Entern skrev (1 time siden): Enig 😊😊☺️☺️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 Vi er jo medlemmer i Enighetsgjengen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Entern skrev (4 minutter siden): Vi er jo medlemmer i Enighetsgjengen 😊😊☺️☺️ Ja det kan Cassidy Tvillingene skrive opp at vi er.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (2 timer siden): Hadde vi alle bodd i Bergen kunne vi spleiset på en stor spesialbestilt nylonrose til Cia Interflora.... 😁 Da bestiller og betaler du i din lokale Interflora-blomsterbutikk, og så sender de bestillingen til nærmeste Interflora i Bergen/mottaker og så lager de blomsterbuketten og leverer den til de du vil sende blomst til 😉😃🌹🌷🪻⚘️🌻🌺🌼💐💐💐💐💐😃 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Der har jeg brukt opp mine likes for i dag, og fant ut at man kan gi opp til 200 likes på en dag. 😊 Personlig mening, kunne vært litt høyere en det, syns jeg. 😏 Nice, tusen❤️takk for likes og informasjon ang antall likes 👍😃💐🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Interflora.... 😁 Da bestiller og betaler du i din lokale Interflora-blomsterbutikk, og så sender de bestillingen til nærmeste Interflora i Bergen/mottaker og så lager de blomsterbuketten og leverer den til de du vil sende blomst til 😉😃🌹🌷🪻⚘️🌻🌺🌼💐💐💐💐💐😃 Cassidy Tvillingene forstår at det blir Flower Power her nå.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg gikk over fra laptop til stasjonær og har ikke noe pc-batteri jeg kan tømme HELLS BELLS 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg gikk over fra laptop til stasjonær og har ikke noe pc-batteri jeg kan tømme 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene ser at det er AC/DC fest her inne nå.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Tusen❤️takk for koselige ord fra @Entern @N-4K0 og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️😃❤️😃❤️😃❤️😃❤️😃❤️😃🥰 Jeg syns det er superkoselig å ha blitt kjent med dere og syns også det er veldig trivelig her på forumet med dere! Syns også det er trivelig å ha blitt kjent med @Sviskepott @MR SPEED @Maskinfører @TheDarkSycamore - SCM og litt kjent med @SprengeMobil og @Onkel_Stewart, og nå håper jeg ikke at jeg har glemt noen 🤔😁 Dere er veldig hyggelige folk alle sammen og jeg er glad for å ha møtt dere her på forumet. Det har hjulpet meg i en tid på året som er litt vanskelig for meg av familiære årsaker, og det setter jeg utrolig stor pris på! Stor klem og en blomsterbukett til alle 💐😃❤️🐶🥰 4 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Nå blir jeg varm i hele meg når jeg leser godordene deres. Jeg klemmer alle sammen tilbake. Liker dere masse! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå