Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (2 timer siden):

Hadde vi alle bodd i Bergen kunne vi spleiset på en stor spesialbestilt nylonrose til Cia :D 

Interflora.... 😁 Da bestiller og betaler du i din lokale Interflora-blomsterbutikk, og så sender de bestillingen til nærmeste Interflora i Bergen/mottaker og så lager de blomsterbuketten og leverer den til de du vil sende blomst til 😉😃🌹🌷🪻⚘️🌻🌺🌼💐💐💐💐💐😃

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden):

Der har jeg brukt opp mine likes for i dag, og fant ut at man kan gi opp til 200 likes på en dag. 😊 Personlig mening, kunne vært litt høyere en det, syns jeg. 😏

Nice, tusen❤️takk for likes og informasjon ang antall likes 👍😃💐🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Interflora.... 😁 Da bestiller og betaler du i din lokale Interflora-blomsterbutikk, og så sender de bestillingen til nærmeste Interflora i Bergen/mottaker og så lager de blomsterbuketten og leverer den til de du vil sende blomst til 😉😃🌹🌷🪻⚘️🌻🌺🌼💐💐💐💐💐😃

Cassidy Tvillingene forstår at det blir Flower Power her nå.😉😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Tusen❤️takk for koselige ord fra @Entern @N-4K0 og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️😃❤️😃❤️😃❤️😃❤️😃❤️😃🥰

Jeg syns det er superkoselig å ha blitt kjent med dere og syns også det er veldig trivelig her på forumet med dere! Syns også det er trivelig å ha blitt kjent med @Sviskepott @MR SPEED @Maskinfører @TheDarkSycamore - SCM  og litt kjent med @SprengeMobil og @Onkel_Stewart, og nå håper jeg ikke at jeg har glemt noen 🤔😁 Dere er veldig hyggelige folk alle sammen og jeg er glad for å ha møtt dere her på forumet. Det har hjulpet meg i en tid på året som er litt vanskelig for meg av familiære årsaker, og det setter jeg utrolig stor pris på! Stor klem og en blomsterbukett til alle 💐😃❤️🐶🥰

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...