Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Git ca 10 til 30 liks i dag…. Satt på flere Lego deler en hva jeg gir i liks da dere @TheDarkSycamore - SCM @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Entern er det noen sløse kopper jeg har glemt dere 😝 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Fått dilla namn på burn GOOD nei dritt GOOD da 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar MR SPEED skrev (5 minutter siden): Fått dilla namn på burn GOOD nei dritt GOOD da 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Entern skrev (11 minutter siden): Du også? 😢 Enig i at de kunne godtatt flere likes/dag. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Entern skrev (1 time siden): Takk det samme 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har en fin søndagskveld, vi håper at du har det samme.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en fin søndagskveld, vi håper at du har det samme.😊😊☺️☺️ Takk det har jeg 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Entern skrev (7 minutter siden): Takk det har jeg 😊😊☺️☺️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Det første jeg tenker på akkurat nå er at Cia fortjener hver sin ekte rose og det hadde jeg gjerne gitt dem hvis jeg også bodde i Bergen 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (6 minutter siden): Det første jeg tenker på akkurat nå er at Cia fortjener hver sin ekte rose og det hadde jeg gjerne gitt dem hvis jeg også bodde i Bergen 😊 Det er jeg helt enig i 😊 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Hadde vi alle bodd i Bergen kunne vi spleiset på en stor spesialbestilt nylonrose til Cia 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene blir rørte av de fine ordene.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (4 minutter siden): Hadde vi alle bodd i Bergen kunne vi spleiset på en stor spesialbestilt nylonrose til Cia Ja det måtte vi gjort da Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir rørte av de fine ordene.🥰🥰 😊😊☺️☺️💚💚 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Entern skrev (2 minutter siden): 😊😊☺️☺️💚💚 Cassidy Tvillingene synes at det er så hyggelig her nå.🥰🥰 2 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er så hyggelig her nå.🥰🥰 Det synes jeg og 😊😊☺️☺️ @N-4K0 er så snill spesielt i kveld 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Entern skrev (Akkurat nå): Det synes jeg og 😊😊☺️☺️ @N-4K0 er så snill spesielt i kveld 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene synes alltid at @N-4K0 er en grei kar.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Jeg har mine lyse øyeblikk jeg er en pessimist av natur, men det har liksom blitt mer koselig her i det siste siden vi alle begynte å bli gode venner med Pott og Tripp 😊 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene er glade for at vi har blitt kjente med deg @N-4K0😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Jeg har mine lyse øyeblikk jeg er en pessimist av natur, men det har liksom blitt mer koselig her i det siste siden vi alle begynte å bli gode venner med Pott og Tripp 😊 Du er alltid hyggelig Ja dette stedet har blitt koseligere etter at @Trippelure og @Sviskepott dukket opp 😊😊☺️☺️👍👍 1 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar (endret) Tusen takk @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Entern og takk det samme 😊 Endret 14. januar av N-4K0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå