Trippelure Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @MR SPEED Drit lenge siden jeg har vunnet en deg nå i vinnerliste. 😔 Vil gjerne vinne igjen. 😏 Jeg har aldri vunnet, men så har jeg ikke vært her så lenge og skriver mest tull og fjas på lekeplassen 🤣🦧 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar (endret) @Trippelure spam meg med likes, før denne vinnerdagen bytter over. 🥴🥴🥴 Endret 12. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): @Trippelure spam meg med likes. Før denne vinnerdagen bytter. 🥴🥴🥴 Jeg har gitt deg et par stykker, men har allerede likt masse i dag så tror jeg snart er tom igjen 😔 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar (endret) Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg har gitt deg et par stykker, men har allerede likt masse i dag så tror jeg snart er tom igjen 😔 Bruk de siste likene du har igjen på meg. 🤗 Endret 12. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Bruk de siste likene du har igjen på meg. 🤗 Det kan jeg ikke for jeg skal like et par andre også 🤪 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Er rett bak rompa på @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). PLZ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Og det er bare ca halv time igjen til denne vinner dager bytter over. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Og det er bare ca halv time igjen til denne vinner dager bytter over. Sånn har laiket masse av postene dine nå 🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): 🤗Yay Men da syns jeg du skal bruke ålle laiksene dine på meg en annen dag 🤪🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (31 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @MR SPEED Drit lenge siden jeg har vunnet en deg nå i vinnerliste. 😔 Vil gjerne vinne igjen. 😏 Cassidy Tvillingene er ikke så nøye på om vi vinner på vinnerlisten eller ikke vi. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Men da syns jeg du skal bruke ålle laiksene dine på meg en annen dag 🤪🤣 Det er en deal. 🤗 I samme slengen kan jeg finne ut hvor mange like man kan ha løpe av dag. 🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene har begrenset likesbruken vår vi. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er ikke så nøye på om vi vinner på vinnerlisten eller ikke vi. Lenge siden jeg har vært skikkelig opphengt i den. 🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Lenge siden jeg har vært skikkelig opphengt i den. 🙃 Cassidy Tvillingene var litt mer opphengt i den da vi var yngre, men vi har lært oss å ikke være så opphengt i den lengre. Fordi det kan bli litt mye stress til tider. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er ikke så nøye på om vi vinner på vinnerlisten eller ikke vi. Sånn nå har jeg laiket dere litt også 🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Det er en deal. 🤗 I samme slengen kan jeg finne ut hvor mange like man kan ha løpe av dag. 🙃 Ja jeg lurer veldig på hvor mange laikes man kan få gi bort i løpet av en dag 😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Sånn nå har jeg laiket dere litt også 🥰 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier vi.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier vi.🙇♂️🙇♀️ Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 🥳🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 🥳🐶🥰 Cassidy Tvillingene utnevner deg til bursdagssangeren her inne. når noen har bursdag.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå