MR SPEED Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Så nå heter jeg da @MR SPEED? 🥴🥴 Ja 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH ACDC 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar På besøk hos fattern ☺️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Det er greit å få gjort innimellom det også. Jeg dropper oppvasken og finner meg en film heller. Jeg kjenner for å kose meg, finne frem ekstra pledd og så har jeg lettsjokoladepudding og ditto saus. Kos. Kos. Kos. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Nå har jeg brukt uttrykket «bamzez» for første gang siden jeg ble utestengt fra KG 😆 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Look what you made me do! Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar SprengeMobil skrev (26 minutter siden): Look what you made me do! What did I make you do!? 🧐 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk og det samme til dere begge to fra valpen min og meg 🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at dere har en finfredagskveld.🥰🥰 MR SPEED skrev (7 timer siden): R.I.P ROCK IN PEACE ❤️❤️❤️❤️ 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) yeah 14 takk Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene sier Bare Hyggelig vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Skal spille Scrabble senere. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene synes at det høres kult ut, du må kose deg med Scrabble. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Trøtt nå, sitter å koper litt til ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene liker godt å sitte å kope vi også. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Logger av nå dere orker ikke mere nå 😵💫 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene ser deg her senere vi.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser deg her senere vi.😉😉🥰🥰 Her 😝😜🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar MR SPEED skrev (5 minutter siden): Her 😝😜🤪 Cassidy Tvillingene visste at du kom innom på besøk her igjen vi.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @MR SPEED Drit lenge siden jeg har vunnet en deg nå i vinnerliste. 😔 Vil gjerne vinne igjen. 😏 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå