Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Nå må jeg gå en liten kveldsrunde med valpen 🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin tur.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin tur.🥰🥰🐶🐶 Tusen takker og bukker og nikker og neier 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen takker og bukker og nikker og neier 🐶🥰 🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (35 minutter siden): Det hørtes koselig ut 🥰 jeg vil også ha noen å pusle med, men "alle" syns at puslespill er kjedelig og at jeg er en sær nerd som liker det 😔 3D pusle spill @Trippelure https://www.ark.no/produkt/puslespill-3d-108-lamborghini-huracanmk2-4005556115716 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Ha ha nå vet hva jeg skal sende @Trippelure https://www.kvalitetstid.no/products/ugears-heavy-boy-truck-vm-03?variant=30275401187462¤cy=NOK&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&utm_source=googleads&utm_medium=pmax&utm_campaign=original&utm_source=google&utm_campaign=&utm_medium=cpc&utm_content=&utm_term=&gad_source=1&gbraid=0AAAAADsU-Jy-RFfb8M-S7VGJeTeCtNkUo&gclid=Cj0KCQiAnfmsBhDfARIsAM7MKi2IMs_59u5VgMXuXGoq_8fT90n8VhHFqb12VfYgVrjqoyuBxyKFNRUaAhDjEALw_wcB 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Cassidy Tvillingene ser at du fortsatt er lysvåken vi @MR SPEED😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar (endret) Burn kommer i morgen ja er våken feil fredag 😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫 Endret 10. januar av MR SPEED Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar @Trippelure se her 3D puzzel GOOD natt https://lovemalamk.live/product_details/108095463.html Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Cassidy Tvillingene håper at du blir fornøyd når du får dine Burn. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): @Trippelure se her 3D puzzel GOOD natt https://lovemalamk.live/product_details/108095463.html Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Prøv gjerne ut min nye lek "Kan du løse dette?" 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Prøv gjerne ut min nye lek "Kan du løse dette?" Cassidy Tvillingene er elendige i matematikk, vi skulket mesteparten av mattetimene på skolen fordi vi hatet matematikk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Mattematikk er viktig og lære seg. 😏 Jeg derimot elsker mattamatikk. 🥰 Men jeg er ikke akkurat så kløpper som Einstein og alle de andre proffe matte genier da. 😔 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar MR SPEED skrev (26 minutter siden): @Trippelure se her 3D puzzel GOOD natt https://lovemalamk.live/product_details/108095463.html Det var fine puslespill😍 god natta MR SPEED, håper du får sove godt og drømme no' flott 🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (24 minutter siden): Prøv gjerne ut min nye lek "Kan du løse dette?" TheDarkSycamore - SCM skrev (18 minutter siden): Mattematikk er viktig og lære seg. 😏 Jeg derimot elsker mattamatikk. 🥰 Men jeg er ikke akkurat så kløpper som Einstein og alle de andre proffe matte genier da. 😔 Jeg har prøvd den ut allerede 🤩 Men den siste oppgaven er jeg for slitentrøtt til å orke å tenke på nå 🤤 Men jeg er enig i at mattematikk er viktig! Jeg er ikke så veldig flink i matte syns jeg selv. Noen ganger er jeg ganske flink og andre ganger er jeg skikkelig dårlig på helt enkle greier som "alle" får til 🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (39 minutter siden): Mattematikk er viktig og lære seg. 😏 Jeg derimot elsker mattamatikk. 🥰 Men jeg er ikke akkurat så kløpper som Einstein og alle de andre proffe matte genier da. 😔 Trippelure skrev (16 minutter siden): Jeg har prøvd den ut allerede 🤩 Men den siste oppgaven er jeg for slitentrøtt til å orke å tenke på nå 🤤 Men jeg er enig i at mattematikk er viktig! Jeg er ikke så veldig flink i matte syns jeg selv. Noen ganger er jeg ganske flink og andre ganger er jeg skikkelig dårlig på helt enkle greier som "alle" får til 🤣 Nå i dag angrer, Cassidy Tvillingene at vi ga faen i matematikk da vi gikk på skolen. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Nå i dag angrer, Cassidy Tvillingene at vi ga faen i matematikk da vi gikk på skolen. Dere kan ta det opp igjen og lære på det o store internettet 😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), da ser dere på to på to som kan lære dere grunnreglene i matematikk. Puss, minus, gange og deling. 🤗 Endret 10. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Dere kan ta det opp igjen og lære på det o store internettet 😊 Ja det har du rett i, men det er mye annet Cassidy Tvillingene også må lære. For vi ga faen i mesteparten av skolen både da vi gikk på barneskolen og på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), da ser dere på to som lære dere grunnreglene i matematikk. 🤗 Cassidy Tvillingene er glade for at dere vil hjelpe oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå