MR SPEED Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar (endret) Trippelure skrev (3 minutter siden): Hey ho let's go, into the forest and burn a BÅL 😎🥰 Fikk lyst til å drikke en boks burn nå men nei ikke da jeg skal opp tidlig da ser du skriver burn Endret 10. januar av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar MR SPEED skrev (11 minutter siden): Fikk lyst til å drikke en boks burn nå men nei ikke da jeg skal opp tidlig da ser du skriver burn Cassidy Tvillingene holder oss kun til Original Red Bull når det kommer til energidrikk. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar MR SPEED skrev (19 minutter siden): Fikk lyst til å drikke en boks burn nå men nei ikke da jeg skal opp tidlig da ser du skriver burn Ja brenne bål i skogen 🐶🥰😎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (10 minutter siden): Ja brenne bål i skogen 🐶🥰😎 Det håper Cassidy Tvillingene at vi får til i februar. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene holder oss kun til Original Red Bull når det kommer til energidrikk. Jeg drikker ikke energidrikk, bare kaffe 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (9 minutter siden): Jeg drikker ikke energidrikk, bare kaffe 😊 Cassidy Tvillingene drikker bare energidrikk i påsken, for hver påske har vi puslespillmaraton sammen. Da pusler vi 5 puslespill sammen i påsken. Vi pusler et puslespill sammen hver dag i påsken, og alle puslespillene har fra 500-1000 brikker. Og da lever vi på Billyspizza og Red Bull under puslespillmaratonen. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene drikker bare energidrikk i påsken, for hver påske har vi puslespillmaraton sammen. Da pusler vi 5 puslespill sammen i påsken. Vi pusler et puslespill sammen hver dag i påsken, og alle puslespillene har fra 500-1000 brikker. Og da lever vi på Billyspizza og Red Bull under puslespillmaratonen. Det hørtes koselig ut 🥰 jeg vil også ha noen å pusle med, men "alle" syns at puslespill er kjedelig og at jeg er en sær nerd som liker det 😔 Endret 10. januar av Trippelure Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det hørtes koselig ut 🥰 jeg vil også ha noen å pulse med, men "alle" syns at puslespill er kjedelig og at jeg er en sær nerd som liker det 😔 Cassidy Tvillingene har hatt puslespillmaraton sammen siden vi var 11 år gamle, det første puslespillmaratonen vår var påsken 2015. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Et puslespill et puslespill Det kan vi pusle med når vi vil Et puslespill et puslespill Det blir tilslutt et bilde 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (7 minutter siden): Et puslespill et puslespill Det kan vi pusle med når vi vil Et puslespill et puslespill Det blir tilslutt et bilde 🥰 Cassidy Tvillingene støtter det rimets innhold 100%.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene støtter det rimets innhold 100%.👨🦰👩🦰👍👍 Se link i nostalgi-tråden, barne-tv fra jeg var liten og jeg elsket å se på det🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (49 minutter siden): Ja brenne bål i skogen 🐶🥰😎 Gjør jeg det da blir jeg tatt for å være pyroman da 😵💫🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Se link i nostalgi-tråden, barne-tv fra jeg var liten og jeg elsket å se på det🥰 Cassidy Tvillingene har sett det litt på YouTube, vi mener at det var Vidar Lønn Arnesen som var programleder. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Gjør jeg det da blir jeg tatt for å være pyroman da 😵💫🤪 Cassidy Tvillingene kan fortelle at du er trygg hvis du holder deg innenfor tidsrammen 15. september-15. april med bålbrenningen. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har sett det litt på YouTube, vi mener at det var Vidar Lønn Arnesen som var programleder. Ja, alle episodene ligger ute på nrk...mimre mimre 😁 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kan fortelle at du er trygg hvis du holder deg innenfor tidsrammen 15. september-15. april med bålbrenningen. ❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): ❤️❤️❤️❤️ 🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Nå må jeg gå en liten kveldsrunde med valpen 🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, alle episodene ligger ute på nrk...mimre mimre 😁 Glemt barne tv nei glemt med vilje Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, alle episodene ligger ute på nrk...mimre mimre 😁 Cassidy Tvillingene har ikke sett på tv siden desember 2016, vi har heller ikke hatt tv siden.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå