Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheDarkSycamore - SCM skrev (24 minutter siden):

Prøv gjerne ut min nye lek "Kan du løse dette?"

 

 

TheDarkSycamore - SCM skrev (18 minutter siden):

Mattematikk er viktig og lære seg. 😏 Jeg derimot elsker mattamatikk. 🥰 Men jeg er ikke akkurat så kløpper som Einstein og alle de andre proffe matte genier da. 😔

Jeg har prøvd den ut allerede 🤩 Men den siste oppgaven er jeg for slitentrøtt til å orke å tenke på nå 🤤 Men jeg er enig i at mattematikk er viktig! Jeg er ikke så veldig flink i matte syns jeg selv. Noen ganger er jeg ganske flink og andre ganger er jeg skikkelig dårlig på helt enkle greier som "alle" får til 🤣

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (39 minutter siden):

Mattematikk er viktig og lære seg. 😏 Jeg derimot elsker mattamatikk. 🥰 Men jeg er ikke akkurat så kløpper som Einstein og alle de andre proffe matte genier da. 😔

 

Trippelure skrev (16 minutter siden):

 

Jeg har prøvd den ut allerede 🤩 Men den siste oppgaven er jeg for slitentrøtt til å orke å tenke på nå 🤤 Men jeg er enig i at mattematikk er viktig! Jeg er ikke så veldig flink i matte syns jeg selv. Noen ganger er jeg ganske flink og andre ganger er jeg skikkelig dårlig på helt enkle greier som "alle" får til 🤣

Nå i dag angrer, Cassidy Tvillingene at vi ga faen i matematikk da vi gikk på skolen.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...