Trippelure Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes egentlig at alle reptiler er fascinerende skapninger vi.🥰🥰 Ja det er jeg enig i, men de som er giftige har jeg respekt for og beundrer på avstand 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja det er jeg enig i, men de som er giftige har jeg respekt for og beundrer på avstand 😁 Cassidy Tvillingene vet nå i dag som 20 åringer, at det er lurt å holde oss litt på avstand fra giftige skapninger. Men da vi var barn var litt for uforsiktige og nysgjerrige.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet nå i dag som 20 åringer, at det er lurt å holde oss litt på avstand fra giftige skapninger. Men da vi var barn var litt for uforsiktige og nysgjerrige.🤣🤣🥰🥰 Det er bra dere ikke har blitt bitt av huggorm da 🤣🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er bra dere ikke har blitt bitt av huggorm da 🤣🥰 Det synes Cassidy Tvillingene også, da vi var fra 7-10 år gamle så pirket vi borti huggormene med pinner. Vi må ha hatt englevakt begge to siden vi aldri ble bitt.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Cassidy Tvillingene er her nå vi.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Da er vi på'n igjen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Støttes 100% av Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Valpen min ligger og knurrer og bjeffer i søvne (og jeg kan ikke le høyt for da våkner han... ). 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Javel, sier du det, du. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Ja, jeg sier det jeg 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (22 minutter siden): Valpen min ligger og knurrer og bjeffer i søvne (og jeg kan ikke le høyt for da våkner han... ). Cassidy Tvillingene synes at det høres søtt ut vi.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres søtt ut vi.🥰🥰🐶🐶 Ja, han gjør ofte det, eller han sover med tungen litt ut 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (21 minutter siden): Ja, han gjør ofte det, eller han sover med tungen litt ut 🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det høres så fint og søtt ut vi.🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres så fint og søtt ut vi.🥰🥰🐶🐶 Hvis jeg klarer å ta bilde av det en gang så kan jeg sende til dere 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (39 minutter siden): Hvis jeg klarer å ta bilde av det en gang så kan jeg sende til dere 😊 Tusen Takk, det setter Cassidy Tvillingene pris på.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (6 timer siden): Her jeg bor ser jeg aller mest stålorm, som ikke er noen orm men en øgle uten ben, de er veldig søte syns jeg 😍 Så kult 😊 var så fascinert av dem som barn ☺️🧡 aldri sett noen 😅 Trippelure skrev (6 timer siden): God natta @Entern, sov godt og drøm flott og lykke til vidre med "ny" jobb 🍀🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene har sett mange huggormer.🐍🐍 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 Tusen takk alle sammen 😊 og god morgen 😀😊 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar Reptiler er fascinerende. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå