Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes egentlig at alle reptiler er fascinerende skapninger vi.🥰🥰 Ja det er jeg enig i, men de som er giftige har jeg respekt for og beundrer på avstand 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja det er jeg enig i, men de som er giftige har jeg respekt for og beundrer på avstand 😁 Cassidy Tvillingene vet nå i dag som 20 åringer, at det er lurt å holde oss litt på avstand fra giftige skapninger. Men da vi var barn var litt for uforsiktige og nysgjerrige.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet nå i dag som 20 åringer, at det er lurt å holde oss litt på avstand fra giftige skapninger. Men da vi var barn var litt for uforsiktige og nysgjerrige.🤣🤣🥰🥰 Det er bra dere ikke har blitt bitt av huggorm da 🤣🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er bra dere ikke har blitt bitt av huggorm da 🤣🥰 Det synes Cassidy Tvillingene også, da vi var fra 7-10 år gamle så pirket vi borti huggormene med pinner. Vi må ha hatt englevakt begge to siden vi aldri ble bitt.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Cassidy Tvillingene er her nå vi.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Støttes 100% av Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Valpen min ligger og knurrer og bjeffer i søvne (og jeg kan ikke le høyt for da våkner han... ). 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (22 minutter siden): Valpen min ligger og knurrer og bjeffer i søvne (og jeg kan ikke le høyt for da våkner han... ). Cassidy Tvillingene synes at det høres søtt ut vi.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres søtt ut vi.🥰🥰🐶🐶 Ja, han gjør ofte det, eller han sover med tungen litt ut 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (21 minutter siden): Ja, han gjør ofte det, eller han sover med tungen litt ut 🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det høres så fint og søtt ut vi.🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres så fint og søtt ut vi.🥰🥰🐶🐶 Hvis jeg klarer å ta bilde av det en gang så kan jeg sende til dere 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (39 minutter siden): Hvis jeg klarer å ta bilde av det en gang så kan jeg sende til dere 😊 Tusen Takk, det setter Cassidy Tvillingene pris på.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Trippelure skrev (6 timer siden): Her jeg bor ser jeg aller mest stålorm, som ikke er noen orm men en øgle uten ben, de er veldig søte syns jeg 😍 Så kult 😊 var så fascinert av dem som barn ☺️🧡 aldri sett noen 😅 Trippelure skrev (6 timer siden): God natta @Entern, sov godt og drøm flott og lykke til vidre med "ny" jobb 🍀🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene har sett mange huggormer.🐍🐍 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 Tusen takk alle sammen 😊 og god morgen 😀😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå