Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Jeg har sett de noen ganger, men de har god kamuflasje så de er ikke alltid så lette å se, og hvis de er godt varmet opp av sola kan de være veldig kjappe 😬 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): Og så går jeg ofte i kratt utenfor stier og da ser jeg ikke alltid hvor jeg trår (de har ikke ører så de hører ingenting, man må hoppe/trampe i bakken og lage vibrasjoner, det merker de), og hvis jeg er langt unna folk og uten dekning kan det fort bli skummelt om jeg blir bitt 😵 Cassidy Tvillingene hopper alltid når vi går i skogen, og da skremmer vi sikkert huggormen. SprengeMobil skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri sett hoggorm på ordentlig. Cassidy Tvillingene har sett hoggorm på nært hold flere ganger, de er skikkelig fascinerende skapninger. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Jeg har sett de noen ganger, men de har god kamuflasje så de er ikke alltid så lette å se, og hvis de er godt varmet opp av sola kan de være veldig kjappe 😬 Cassidy Tvillingene husker at vi synes at hoggormene var veldig fascinerende da vi var barn. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene husker at vi synes at hoggormene var veldig fascinerende da vi var barn. Ja, ormer er fine og jeg liker de, spesiellt buormen syns jeg er veldig pen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Den ene eller andre setningen? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja, ormer er fine og jeg liker de, spesiellt buormen syns jeg er veldig pen. Cassidy Tvillingene var nok veldig uforsiktige og gikk litt for nær huggormen da vi var barn, vi var heldige som aldri ble bitt. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene var nok veldig uforsiktige og gikk litt for nær huggormen da vi var barn, vi var heldige som aldri ble bitt. Jeg så en veldig pen huggorm en gang den var blå og grønn/gul og kjempesvær, den største jeg har sett, men det er nok best å holde litt avstand til de ja Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Jeg så en veldig pen huggorm en gang den var blå og grønn/gul og kjempesvær, den største jeg har sett, men det er nok best å holde litt avstand til de ja Cassidy Tvillingene så litt huggorm da vi var barn vi bodde i Oslo fra 2006-2016, vi så litt huggorm da vi var på tur litt utenfor Oslo. Vi flyttet til Bergen i juni 2016, og her i Bergensområdet ser vi mye huggorm om våren og sommeren. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Cassidy Tvillingene ser at vi har begynt på den tiende dagen i 2024. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (39 minutter siden): Og kongen vår heter Rex til etternavn... 🙃 😀😀😀 SprengeMobil skrev (38 minutter siden): Nå tenkte jeg på Brødrene Dal og Karl XIIs gamasjer. 😆😆😆👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Entern skrev (3 minutter siden): Har aldri sett huggorm 🐍 Da er du enten heldig eller altfor lite ute på tur Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Da er du enten heldig eller altfor lite ute på tur Litt av begge tenker jeg 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar God natt @Trippelure og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og andre fine folk som er våkne😊😊jeg må sove😴😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene så litt huggorm da vi var barn vi bodde i Oslo fra 2006-2016, vi så litt huggorm da vi var på tur litt utenfor Oslo. Vi flyttet til Bergen i juni 2016, og her i Bergensområdet ser vi mye huggorm om våren og sommeren. Her jeg bor ser jeg aller mest stålorm, som ikke er noen orm men en øgle uten ben, de er veldig søte syns jeg 😍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Entern skrev (Akkurat nå): God natt @Trippelure og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og andre fine folk som er våkne😊😊jeg må sove😴😊 God natta @Entern, sov godt og drøm flott og lykke til vidre med "ny" jobb 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Entern skrev (32 minutter siden): Har aldri sett huggorm 🐍 Cassidy Tvillingene har sett mange huggormer.🐍🐍 Entern skrev (27 minutter siden): God natt @Trippelure og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og andre fine folk som er våkne😊😊jeg må sove😴😊 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (28 minutter siden): Her jeg bor ser jeg aller mest stålorm, som ikke er noen orm men en øgle uten ben, de er veldig søte syns jeg 😍 Cassidy Tvillingene synes egentlig at alle reptiler er fascinerende skapninger vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå