Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (5 minutter siden):

Og så går jeg ofte i kratt utenfor stier og da ser jeg ikke alltid hvor jeg trår (de har ikke ører så de hører ingenting, man må hoppe/trampe i bakken og lage vibrasjoner, det merker de), og hvis jeg er langt unna folk og uten dekning kan det fort bli skummelt om jeg blir bitt 😵

Cassidy Tvillingene hopper alltid når vi går i skogen, og da skremmer vi sikkert huggormen.:yes::yes:

 

SprengeMobil skrev (4 minutter siden):

Jeg har aldri sett hoggorm på ordentlig. :yes: 

Cassidy Tvillingene har sett hoggorm på nært hold flere ganger, de er skikkelig fascinerende skapninger.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene var nok veldig uforsiktige og gikk litt for nær huggormen da vi var barn, vi var heldige som aldri ble bitt.:yes::yes:

Jeg så en veldig pen huggorm en gang den var blå og grønn/gul og kjempesvær, den største jeg har sett, men det er nok best å holde litt avstand til de ja :yes:

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Jeg så en veldig pen huggorm en gang den var blå og grønn/gul og kjempesvær, den største jeg har sett, men det er nok best å holde litt avstand til de ja :yes:

Cassidy Tvillingene så litt huggorm da vi var barn vi bodde i Oslo fra 2006-2016, vi så litt huggorm da vi var på tur litt utenfor Oslo. Vi flyttet til Bergen i juni 2016, og her i Bergensområdet ser vi mye huggorm om våren og sommeren.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden):

Cassidy Tvillingene så litt huggorm da vi var barn vi bodde i Oslo fra 2006-2016, vi så litt huggorm da vi var på tur litt utenfor Oslo. Vi flyttet til Bergen i juni 2016, og her i Bergensområdet ser vi mye huggorm om våren og sommeren.:yes::yes:

Her jeg bor ser jeg aller mest stålorm, som ikke er noen orm men en øgle uten ben, de er veldig søte syns jeg 😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (32 minutter siden):

Har aldri sett huggorm 🐍

Cassidy Tvillingene har sett mange huggormer.🐍🐍

 

Entern skrev (27 minutter siden):

God natt @Trippelure og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og andre fine folk som er våkne😊😊jeg må sove😴😊

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...