MR SPEED Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene vil heller klø litt enn å fryse på oss forkjølelse eller lungebetennelse hvis vi kan velge, så derfor går vi med ullsokker selv om det klør litt. 2 min klø etter 3 min klø etter 5 min klør det 2 min klø etter 3 min klø etter 5 min klør det 2 min klø etter 3 min klø etter 5 min klør det vær time klø klø klø klød 5 ganger nå 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Jeg syns ikke ullsokker klør, jeg elsker ull Ull er gull!! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg syns ikke ullsokker klør, jeg elsker ull Ull er gull!! Fy fadder ull 😵💫 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar 😂 Men hvis du har psoriasis så skjønner jeg at det ikke føles så godt for deg å bruke ull! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (9 minutter siden): 2 min klø etter 3 min klø etter 5 min klør det 2 min klø etter 3 min klø etter 5 min klør det 2 min klø etter 3 min klø etter 5 min klør det vær time klø klø klø klød 5 ganger nå Cassidy Tvillingene kommer ikke til å slutte å bruke ull, for vi synes at det hjelper oss mot kulden. Trippelure skrev (9 minutter siden): Jeg syns ikke ullsokker klør, jeg elsker ull Ull er gull!! Cassidy Tvillingene liker også ullsokker, vi har tynne vanlige sokker under ullsokkene, og da klør det ikke så mye.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Jeg har også tynne ullsokker og tykke ullsokker, ankel ullsokker og hjemmestrikkede ullsokker, alle mulige slag og en hel skuff full 😍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg har også tynne ullsokker og tykke ullsokker, ankel ullsokker og hjemmestrikkede ullsokker, alle mulige slag og en hel skuff full 😍 Cassidy Tvillingene synes jo at ull klør litt, men vi vil mye heller klø litt enn å fryse på oss forkjølelse eller lungebetennelse. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Det skjønner jeg godt, selv bruker jeg ullsokker hele året når jeg går tur 😄 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det skjønner jeg godt, selv bruker jeg ullsokker hele året når jeg går tur 😄 Cassidy Tvillingene pleier å gå barføtte inne om sommeren, for vi elsker å gå barføtte.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (12 minutter siden): 😂 Men hvis du har psoriasis så skjønner jeg at det ikke føles så godt for deg å bruke ull! Jeg har også psoriasis men bare ganske mildt, mest albuer og deler av hodebunnen 😅 Den siste uka har jeg brukt ullundertøy og ullgenser 😀 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene pleier å gå barføtte inne om sommeren, for vi elsker å gå barføtte.😊😊☺️☺️ Det er godt å gå barbeint, men når jeg går i skogen i mange timer er det ullsokker som er best for da får man ikke så lett gnagsår, uansett årstid (tynne på sommeren da). 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Entern skrev (1 minutt siden): Jeg har også psoriasis men bare ganske mildt, mest albuer og deler av hodebunnen 😅 Den siste uka har jeg brukt ullundertøy og ullgenser 😀 Cassidy Tvillingene forstår godt at du har brukt ull, ved tanke på den sprengkulden som dere har hatt på Østlandet nå i det siste.🥶🥶 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene pleier å gå barføtte inne om sommeren, for vi elsker å gå barføtte.😊😊☺️☺️ I riktig gamle dager gikk Irene barføtt året rundt 😀 Innvandrerne fra Norge til Irland og øyene rundt ble påvirket og begynte også å gå barføtt året rundt 😁 En norsk konge var derfra, han brukte ikke sko eller bukser så ble kalt Magnus Berrføtt 😁 (han var den siste norske kongen som prøvde seg på plyndringstokt mot de britiske øyer, han ble drept i Ulster) Endret 9. januar av Entern 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er godt å gå barbeint, men når jeg går i skogen i mange timer er det ullsokker som er best for da får man ikke så lett gnagsår, uansett årstid (tynne på sommeren da). Cassidy Tvillingene har på oss sandaler ute om sommeren, så lenge det er oppholdsvær. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene forstår godt at du har brukt ull, ved tanke på den sprengkulden som dere har hatt på Østlandet nå i det siste.🥶🥶 Ja det har vært helt sprøtt 🥶 de siste dagene har det «bare» vært 15-16 minus men det er og ganske mye i Oslo, i helga var det over 20 grader minus 😵💫🥶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Entern skrev (1 minutt siden): I riktig gamle dager gikk Irene barføtt året rundt 😀 Innvandrerne fra Norge til Irland og øyene rundt ble påvirket og begynte også å gå barføtt året rundt 😁 En norsk konge var derfor, han brukte ikke sko eller bukser så ble kalt Magnus Berrføtt 😁 (han var den siste norske kongen som prøvde seg på plyndringstokt mot de britiske øyer, han ble drept i Ulster) Jepp Cassidy Tvillingene vet, Cassidy Tvillingene må jo videreføre den arven vet du.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Entern skrev (1 minutt siden): Ja det har vært helt sprøtt 🥶 de siste dagene har det «bare» vært 15-16 minus men det er og ganske mye i Oslo, i helga var det over 20 grader minus 😵💫🥶 Cassidy Tvillingene har hatt nattetemperaturer på 13-14 minus på det kaldeste, og det er kaldt for å være Bergen.🥶🥶 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Ull er gull når det er kaldt ute, og etter at det var 20-30minus hos meg, føles 10-15 minus varmt ut 😆 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har på oss sandaler ute om sommeren, så lenge det er oppholdsvær. Jeg kan ikke bruke sandaler når jeg går langtur i skogen eller på fjellet, bare i menneskeverdenen. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Entern skrev (7 minutter siden): Jeg har også psoriasis men bare ganske mildt, mest albuer og deler av hodebunnen 😅 Den siste uka har jeg brukt ullundertøy og ullgenser 😀 Godt du ikke har det så ille at du ikke kan bruke ull 😃 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå