Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vil heller klø litt enn å fryse på oss forkjølelse eller lungebetennelse hvis vi kan velge, så derfor går vi med ullsokker selv om det klør litt.:yes::yes:

2 min klø etter 3 min klø etter 5 min klør det 

2 min klø etter 3 min klø etter 5 min klør det 

2 min klø etter 3 min klø etter 5 min klør det 

vær time klø klø klø  klød 5 ganger nå

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (9 minutter siden):

2 min klø etter 3 min klø etter 5 min klør det 

2 min klø etter 3 min klø etter 5 min klør det 

2 min klø etter 3 min klø etter 5 min klør det 

vær time klø klø klø  klød 5 ganger nå

Cassidy Tvillingene kommer ikke til å slutte å bruke ull, for vi synes at det hjelper oss mot kulden.:yes::yes:

 

Trippelure skrev (9 minutter siden):

Jeg syns ikke ullsokker klør, jeg elsker ull :love: Ull er gull!!

Cassidy Tvillingene liker også ullsokker, vi har tynne vanlige sokker under ullsokkene, og da klør det ikke så mye.😊😊☺️☺️

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (12 minutter siden):

😂 Men hvis du har psoriasis så skjønner jeg at det ikke føles så godt for deg å bruke ull!

Jeg har også psoriasis men bare ganske mildt, mest albuer og deler av hodebunnen 😅

Den siste uka har jeg brukt ullundertøy og ullgenser 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene pleier å gå barføtte inne om sommeren, for vi elsker å gå barføtte.😊😊☺️☺️

Det er godt å gå barbeint, men når jeg går i skogen i mange timer er det ullsokker som er best for da får man ikke så lett gnagsår, uansett årstid (tynne på sommeren da).

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene pleier å gå barføtte inne om sommeren, for vi elsker å gå barføtte.😊😊☺️☺️

I riktig gamle dager gikk Irene barføtt året rundt 😀

Innvandrerne fra Norge til Irland og øyene rundt ble påvirket og begynte også å gå barføtt året rundt 😁

En norsk konge var derfra, han brukte ikke sko eller bukser så ble kalt Magnus Berrføtt 😁

(han var den siste norske kongen som prøvde seg på plyndringstokt mot de britiske øyer, han ble drept i Ulster)

Endret av Entern
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene forstår godt at du har brukt ull, ved tanke på den sprengkulden som dere har hatt på Østlandet nå i det siste.🥶🥶

Ja det har vært helt sprøtt 🥶 de siste dagene har det «bare» vært 15-16 minus men det er og ganske mye i Oslo, i helga var det over 20 grader minus 😵‍💫🥶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 minutt siden):

I riktig gamle dager gikk Irene barføtt året rundt 😀

Innvandrerne fra Norge til Irland og øyene rundt ble påvirket og begynte også å gå barføtt året rundt 😁

En norsk konge var derfor, han brukte ikke sko eller bukser så ble kalt Magnus Berrføtt 😁

(han var den siste norske kongen som prøvde seg på plyndringstokt mot de britiske øyer, han ble drept i Ulster)

Jepp Cassidy Tvillingene vet, Cassidy Tvillingene må jo videreføre den arven vet du.😉😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har på oss sandaler ute om sommeren, så lenge det er oppholdsvær.:yes::yes:

Jeg kan ikke bruke sandaler når jeg går langtur i skogen eller på fjellet, bare i menneskeverdenen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...