Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (2 timer siden): Må gå kveldstur med valpen snart 🤤 Jeg blir med voff voff Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (5 minutter siden): Jeg blir med voff voff Cassidy Tvillingene kan fortelle deg at da må du løpe mye, for @Trippelure og valpen er raske.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle deg at da må du løpe mye, for @Trippelure og valpen er raske.😉😉 Ha ha GOOD natt ❤️❤️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Navy scrubs, navy scrubs, navy scrubs! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar MR SPEED skrev (6 minutter siden): Ha ha GOOD natt ❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godnatt @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Cassidy Tvillingene fikk lyst på sitronkake nå vi.🍋🍋🍰🍰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Jeg er våken… men trøtt. Meeeeeen min pc har ikke kommet fy posten nor 😵💫 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Ja jeg kan bekrefte at valpen og jeg går veldig fort ,og at de færreste klarer å holde følge med oss i lengden 🐶😎 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Trikset er å lange ut med beina og ta skikkelige steg 😜 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Cassidy Tvillingene skal snart bysselalle nå.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Skal bli kaldere er det noen fryse pinner her 😃 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå