MR SPEED Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (43 minutter siden): Så klart, er jo glad i deg. 😎😎😎 Håper pc min kommer snart blir lei mobil pc kostet 8749.kr ja vet dyr DS den gamle går gikk i sagte film noe så jevlig 😡😵💫 https://www.proshop.no/Baerbar-PC/Acer-Aspire-5-156-Ryzen-7-16GB-512GB/3196134 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene har sovet lenge i dag begge to. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Jeg er overtrøtt og våken fordi jeg har sovet for lite... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene er veldig glade i pasta.🍝🍝😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Må gå kveldstur med valpen snart 🤤 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en god tur @Trippelure🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Tusen❤️takk, han ligger og småsnorker nå så skal vente litt til før vi går 😆 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk, han ligger og småsnorker nå så skal vente litt til før vi går 😆 Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig koselig ut.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Ja han er litt trøtt og sliten etter masse lek og morro, og så vil jeg ikke vekke han heller 🐶😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Hun sitter foran meg på første rad! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene Megadigger den sangen.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene er 100% enige. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar I can feel it coming in the air tonight... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene er både Phil Collins-fans og Genesis-fans.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene setter alltid stor pris på god musikk vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå