Trippelure Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Det gjør meg glad å kunne gjøre andre glade 😊🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Der er Cassidy Tvillingene helt enige med deg.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Nå er jeg sulten og må lage meg litt nattmat 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Cassidy Tvillingene spiser ofte nattmat sammen.😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Det er digg med nattmat, jeg varmet opp en lussekatt også 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Cassidy Tvillingene baker lussekatter sammen hver 13. desember.🥐🥐 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Det gjør jeg også, og så putter jeg mange i fryseren så jeg har til senere 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Cassidy Tvillingene pleier å spise alle opp i løpet av kvelden og natten når de er nybakte.😋😋 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Trippelure skrev (34 minutter siden): Nå er jeg sulten og må lage meg litt nattmat 😋 Nå har jeg også spist nattmat 😊 Og nå ønsker jeg deg og valpen og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) en riktig god natt for nå må jeg sove😴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Entern skrev (1 minutt siden): Nå har jeg også spist nattmat 😊 Og nå ønsker jeg deg og valpen og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) en riktig god natt for nå må jeg sove😴 Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godnatt @Entern😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Entern skrev (9 minutter siden): Nå har jeg også spist nattmat 😊 Og nå ønsker jeg deg og valpen og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) en riktig god natt for nå må jeg sove😴 Tusen takk og god natta Entern, sov godt og drøm flott 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Cassidy Tvillingene ønsker deg @Trippelure og valpen en Godnatt når dere skal legge dere.😴😴💤💤🥱🥱 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (9 timer siden): Feil postet. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere liket drit for i går. Enda på en feil post av meg. 🥴🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere liket drit for i går. Enda på en feil post av meg. 🥴🥴 Cassidy Tvillingene har redusert likes forbruket vårt nå. PS: Vi er litt usikre på hvilken post du mener nå??🤔🤔 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Inne på søndags streame tråden min. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Inne på søndags streame tråden min. Nå har Cassidy Tvillingene ordnet det og fjernet likes fra den posten. og vi beklager at vi ga likes på den. Det gikk nok litt fort i svingene for oss der. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Hermetikk er mat i blikk. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Hermetikk er mat i blikk. Man burde lagd en dokumentar og kalt den «Med blikk for hermetikk» 😁 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar "Ikke mere snikk-snakk, Bjellands hermetikk, takk!" 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Rapporter Del Skrevet 7. januar Cassidy Tvillingene har akkurat spist fleskepannekaker nå vi.🥞🥞🥓🥓 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå