Trippelure Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Ja, men tenk hvor grått og trist det ser ut uten snø, alt blir så mørkt 🙃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Cassidy Tvillingene tenker at snøen skal bort også, og her i Bergen er det en langvarig prosess når vi først har fått snø her, for da snør det og regner og fryser på igjen heletiden. Det blir et holkeføre uten like. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Det blir det innimellom hos meg også, men snøen er pen for det syns jeg 😍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Cassidy Tvillingene synes at snøen kan være på fjellet og på julekort, for vi synes at det er pent å se på snøen på fjelltoppene.🏔️🏔️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Med andre ord så er alt relativt 🤣🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Med andre ord så er alt relativt 🤣🥰 Cassidy Tvillingene gir deg begge to Tommelopp for den.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Den jevla oste grill fikk klippe kort 😵💫😵💫😵💫😵💫på dass 😡 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Cassidy Tvillingene har spist burgere og pommes i dag vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Jeg gleder til kulda er over sånn at jeg kan sove ute i skogen 😃 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg gleder til kulda er over sånn at jeg kan sove ute i skogen 😃 Åååå det høres kjempehyggelig ut 🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Ja, og nå har snørn blitt hard pga kulda, så da kan jeg kanskje få bygget en snøhuleborg 🐻❄️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Cassidy Tvillingene gleder oss til snøklokkene kommer frem, for det er det første vårtegnet. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Jeg gleder meg til blåveisen kommer for den er så pen 😍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Cassidy Tvillingene liker også blåveisen vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Jeg vet om et sted med hvite blåveis, de er mutert, veldig pene 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Cassidy Tvillingene skulle gjerne ha sett sånne vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Jeg skal dra dit til våren og ta et fint bilde jeg kan sende til dere 🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Tusen Takk, da blir Cassidy Tvillingene glade.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar 🥰 Jeg vet også om et sted med hvite revebjeller (som også er muterte), så skal ta bilder og sende de til dere også 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Da blir Cassidy Tvillingene også veldig glade.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå