Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Cassidy Tvillingene fikk lyst på Litago nå vi.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar SprengeMobil skrev (6 minutter siden): Og det er bra! Det synes Cassidy Tvillingene også. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @SprengeMobil 3 selvdiggere da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Cassidy Tvillingene Digger både Twistposene og AC/DC.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Twist og AC/DC er toppers! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Det synes Cassidy Tvillingene også. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Lurer på om jeg skal våge meg en tur på biblioteket tross kulda 🥶🤓 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Deilig med sol selv om det er kaldt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Entern skrev (3 timer siden): Lurer på om jeg skal våge meg en tur på biblioteket tross kulda 🥶🤓 Cassidy Tvillingene forstår, det er ikke kjekt å gå ute i kulden.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Det er litt digg å gå ute i kulda syns jeg, og valpen min liker det veldig godt 😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Cassidy Tvillingene liker helst å holde oss innendørs når det er kaldt. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Theo343 skrev (2 timer siden): Deilig med sol selv om det er kaldt. Enig 👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår, det er ikke kjekt å gå ute i kulden.👨🦰👩🦰 Nei nå er det skikkelig kaldt, er -21 her jeg bor nå det er mye i Oslo 🥶 Trippelure skrev (22 minutter siden): Det er litt digg å gå ute i kulda syns jeg, og valpen min liker det veldig godt 😂 Så fint 😊👍 tøff og flink valp 🐶😊👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker helst å holde oss innendørs når det er kaldt. Jeg og men trengte litt variasjon 😁 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Ja jeg er enig med Entern, man trenger litt variasjon, og så blir det ekstra godt å komme inn i varmen når man har vært ute i kulda 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Entern skrev (3 timer siden): Enig 👍 Nei nå er det skikkelig kaldt, er -21 her jeg bor nå det er mye i Oslo 🥶 Så fint 😊👍 tøff og flink valp 🐶😊👍 Jeg og men trengte litt variasjon 😁 Cassidy Tvillingene går også ut i kulden av og til selv om vi helst vil være inne. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Trippelure skrev (3 timer siden): Ja jeg er enig med Entern, man trenger litt variasjon, og så blir det ekstra godt å komme inn i varmen når man har vært ute i kulda 😊 Cassidy Tvillingene var ute i kulden vi også da vi tok bussen til og fra McDonalds.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Trippelure skrev (3 timer siden): Ja jeg er enig med Entern, man trenger litt variasjon, og så blir det ekstra godt å komme inn i varmen når man har vært ute i kulda 😊 Ja det stemmer det var veldig godt å komme seg inn igjen 🥶😊 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene går også ut i kulden av og til selv om vi helst vil være inne. Ja jeg og Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Entern skrev (2 minutter siden): Ja det stemmer det var veldig godt å komme seg inn igjen 🥶😊 Ja jeg og Cassidy Tvillingene var ute i kulden i dag, da vi ventet på bussen både til og fra McDonalds. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Jeg liker at snøen lyser opp og gjør at alt ser dint og rent ut 😍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Cassidy Tvillingene vil fortsatt bare ha snøen på julekort vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå