TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar Rapporter Del Skrevet 5. januar Streamen min kræsjet i dag igjen. 😔 Fornøyd med lengden på den, det er jeg. 🤗 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Rapporter Del Skrevet 5. januar Cassidy Tvillingene synes at det er kjipt at den krasjet i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar Rapporter Del Skrevet 5. januar ACSDC ROCKER VIRKLIG BRA ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Rapporter Del Skrevet 5. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): ACSDC ROCKER VIRKLIG BRA ❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar Rapporter Del Skrevet 5. januar Suser avgårde av deLillos er et av de beste norske albumene. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Rapporter Del Skrevet 5. januar Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar Rapporter Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Ok sier det nå oxo en må vite det @SprengeMobil å har blitt PUR ACDC FAN 110% kiss vet ikke det avatar tulle dens faen da nei nå Står 110% for ACSDC NÅ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Rapporter Del Skrevet 5. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ok sier det nå oxo en må vite det @SprengeMobil å har blitt PUR ACDC FAN 110% kiss vet ikke det avatar tulle dens faen da nei nå Står 110% for ACSDC NÅ Cassidy Tvillingene er også AC/DC-fans.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Rapporter Del Skrevet 5. januar JEG HAR LAIKS IGJEN 🥳🥳🥳🎉 (Sorry, ble bare så glad at jeg måtte rope det ut 🤣) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Rapporter Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (11 minutter siden): JEG HAR LAIKS IGJEN 🥳🥳🥳🎉 (Sorry, ble bare så glad at jeg måtte rope det ut 🤣) Cassidy Tvillingene vet hvordan den følelsen er vi.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar Rapporter Del Skrevet 5. januar The feeling is good! 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Rapporter Del Skrevet 5. januar Yeah, life is good with laiks💙🥰 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar Rapporter Del Skrevet 5. januar Hører nå Ingrid Helene Håviks versjon av Never Surrender (Matoma). Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Rapporter Del Skrevet 5. januar Cassidy Tvillingene sier Laiks Is Good Yeah Yeah. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Rapporter Del Skrevet 5. januar SprengeMobil skrev (Akkurat nå): Hører nå Ingrid Helene Håviks versjon av Never Surrender (Matoma). Cassidy Tvillingene synes at det er en bra versjon. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar MAIH is so talented! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar SprengeMobil skrev (5 minutter siden): MAIH is so talented! Cassidy Tvillingene er helt enige med deg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Fortsetter videre. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Rapporter Del Skrevet 6. januar Cassidy Tvillingene støtter den vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå