TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Streamen min kræsjet i dag igjen. 😔 Fornøyd med lengden på den, det er jeg. 🤗 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Cassidy Tvillingene synes at det er kjipt at den krasjet i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): ACSDC ROCKER VIRKLIG BRA ❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Suser avgårde av deLillos er et av de beste norske albumene. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Ok sier det nå oxo en må vite det @SprengeMobil å har blitt PUR ACDC FAN 110% kiss vet ikke det avatar tulle dens faen da nei nå Står 110% for ACSDC NÅ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ok sier det nå oxo en må vite det @SprengeMobil å har blitt PUR ACDC FAN 110% kiss vet ikke det avatar tulle dens faen da nei nå Står 110% for ACSDC NÅ Cassidy Tvillingene er også AC/DC-fans.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar JEG HAR LAIKS IGJEN 🥳🥳🥳🎉 (Sorry, ble bare så glad at jeg måtte rope det ut 🤣) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (11 minutter siden): JEG HAR LAIKS IGJEN 🥳🥳🥳🎉 (Sorry, ble bare så glad at jeg måtte rope det ut 🤣) Cassidy Tvillingene vet hvordan den følelsen er vi.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Yeah, life is good with laiks💙🥰 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Hører nå Ingrid Helene Håviks versjon av Never Surrender (Matoma). Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Cassidy Tvillingene sier Laiks Is Good Yeah Yeah. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar SprengeMobil skrev (Akkurat nå): Hører nå Ingrid Helene Håviks versjon av Never Surrender (Matoma). Cassidy Tvillingene synes at det er en bra versjon. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar SprengeMobil skrev (5 minutter siden): MAIH is so talented! Cassidy Tvillingene er helt enige med deg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Cassidy Tvillingene støtter den vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå